احمدآباد مستوفی شهری مناسب عکاسی و فیلمبرداری سینمایی است

به گزارش آشنایی با استانبول، خبرنگاران/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، احمدآباد مستوفی شهری مناسب عکاسی و فیلمبرداری سینمایی است.

احمدآباد مستوفی شهری مناسب عکاسی و فیلمبرداری سینمایی است

احمدآباد مستوفی یکی از شهر های قدیمی استان تهران بوده که فاصله آن تا شهر تهران حدود 7 کیلومتر است. دسترسی به این شهر از سمت تهران به وسیله اتوبان آزادگان و جاده احمدآباد میسر است. در واقع این شهر بین تهران و اسلامشهر نهاده شد.

احمدآباد مستوفی دارای باغ های سرسبزی است و امروزه بسیاری از باغ تالار های زیبای این بخش مورد استقبال مردم تهران و حومه نهاده شده. شهر احمدآباد مستوفی از منطقه ها سرسبز استان تهران بشمار می رود.

در احمدآباد مستوفی تعدادی زیادی زمین کشاورزی و مزارع دامداری وجود دارد. از این رو منظره گسترده مزارع کشاورزی این شهر و روستا های تابعه آن همیشه نظر مخاطب را جلب می نماید.

به همین علت این شهر مورد توجه کارگردان های سینمایی و حتی تبلیغات تلویزیونی بوده و از طبیعت و مزارع زیبای آن به عنوان لوکیشن فیلمبرداری ها استفاده می گردد. از جمله آنها لوکیشن تصویربرداری سریال مختار نامه بود. علاوه بر این مزارع احمدآباد وسیع هستند و در تمام طول سال در آنها کشت انجام گردد. بعلاوه این شهر لوکیشن سریال بیگانه ای با من است و فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده بوده است.

اگر آلودگی های هوای تهران به این شهر نرسد، می توانید نمای زیبایی از قله دماوند را در کنار مزارع احمدآباد مستوفی مشاهده کنید. بعلاوه به علت بهار و تابستان سرسبز و خزان پاییز و زمستان برفی، احمدآباد محل مناسبی برای عکاسان و تصویربرداران بشمار می رود.

منبع: همگردی

به "احمدآباد مستوفی شهری مناسب عکاسی و فیلمبرداری سینمایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدآباد مستوفی شهری مناسب عکاسی و فیلمبرداری سینمایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید