افزایش آمار جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش آشنایی با استانبول، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به 900 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست داده اند.

افزایش آمار جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

دکتر پرویز یزدان پناه اضافه نمود: هم اکنون 478 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 229 نفر مبتلای قطعی و 36 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 64 هزار و 886 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام نمود: از 872 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 37 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام و از 477 نمونه رپید تست 20 مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و چرام بودند.

دکتر یزدان پناه توضیح داد: این بلای خانماسوز که از لحظه شیوع در کشور و جان هم استانی های زیادی را گرفته و بسیاری از خانواده ها را عزادار نموده است و هنوز هم که هنوز است پیشتازی می نماید.

به گزارش آشنایی با استانبول به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی اعلام کرد: متاسفانه با اعلام شروع سیر نزولی بیماری در استان، مردم بی توجه به وجود این ویروس به گشت و گذار و برگزاری دورهمی های خود ادامه می دهند و این نگران کننده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش آمار جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آمار جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید