افسوس مدافع فرانسه بعد از جام جهانی: باید می مردیم

به گزارش آشنایی با استانبول، مدافع لیورپول چند ماه بعد از فینال جام جهانی 2022 قطر از افسوس بالای خود برای از دست رفتن قهرمانی سخن گفت.

افسوس مدافع فرانسه بعد از جام جهانی: باید می مردیم

به گزارش گروه ورزشی آشنایی با استانبول ابراهیما کوناته، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه و لیورپول فینال جام دنیای 2022 قطر مقابل تیم ملی آرژانتین را به یاد آورد و از عملکرد خود در این ملاقات انتقاد کرد. او در صحبت هایی در ارزیابی خود از فینال جام دنیای 2022 قطر گفت: ما باید در میدان می مردیم. اشتباهات زیادی بود که ما مرتکب شدیم و قهرمانی از دست رفت.

آرژانتینی ها به ما ضربه می زدند

مدافع فرانسوی که در وقت اضافه در آن بازی وارد زمین شد، تاکید نمود که از روی نیمکت احساس ناتوانی می کرد. او در این زمینه گفت: نیمکت نشینی در فینال جام دنیای احساس خیلی بدی است. به کناره های خودم نگاه می کردم و همه در حال گریه کردن بودند. اخساس خیلی بدی بود، ولی وارد زمین شدم. فینال دنیا یک بازی فرق دارد و آرژانتین برای این بازی برنامه خاصی داشت. بازیکنان آرژانتین خیلی فیزیکی بودند و روی هر صحنه به بازیکنان ما ضربه می زدند. در این حالت چکار می کردید؟ به داور شکایت می کردیم؟ کاری نمی توانستیم انجام دهیم. آن ها به شما ضربه می زدند و ما مجبور بودیم بلند شویم طوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

بیشتر بخوانید

آرژانتین، قهرمان جام دنیای 2022/ کلکسیون افتخارات نابغه تکمیل شد

سیو عالی دیبو مارتینز

در ثانیه های سرانجامی وقت اضافه دوم، رندال کولو موآنی یک فرصت بزرگ را از دست داد. ستاره 24 ساله فرانسه در مصافی تک به تک با امیلیانو مارتینس، دروازه بان آرژانتین، توپ را به پای او کوبید و نتوانست گلزنی کند.

مدافع تیم فوتبال لیورپول از راندال کولو موانی، هم تیمی خود دفاع کرد و گفت: هیچ کس نباید او را سرزنش کند. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و کولو موآنی نیز تمام کوشش خود را در آن صحنه انجام داد و موقعیت او وارد دروازه نشد. شاید فقط بدشانس بودیم که توپ ما در آن صحنه وارد دروازه نشد.

فوتبال فرانسه بعد از جام دنیای روز های سختی را پشت سر گذاشته است و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور کناره گیری کرد و درگیری لفظی بین دیدیه دشان و کریم بنزما نیز در روز های اخیر به اوج خود رسیده است.

فرانسه در فینال جام دنیای 2022 قطر مقابل تیم ملی آرژانتین باخت و نتوانست قهرمان گردد.

نوئل لوگرت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از مراسم نایب قهرمانی در جام دنیای سخنان عجیبی را درباره زین الدین زیدان بر زبان آورد. سخنان تند و توهین آمیز لوگرت نقدها و واکنش های زیادی را در پی داشت و باعث محرومیت و تعلیق از کار او نیز شد و در نهایت او بعد از سرانجام محرومیتش تصمیم گرفت که از سمت خود استعفا دهد.

فدراسیون فوتبال فرانسه پیش از این فیلیپ دیالو را به عنوان رئیس موقت انتخاب کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افسوس مدافع فرانسه بعد از جام جهانی: باید می مردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسوس مدافع فرانسه بعد از جام جهانی: باید می مردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید