ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغال زایی پایدار از قوانین هوای پاک است

به گزارش آشنایی با استانبول، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: مهمترین رویکرد کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک، حرکت به سمت ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغال زایی در راستای توسعه پایدار است.

ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغال زایی پایدار از قوانین هوای پاک است

اقبال حمیدی در سیزدهمین جلسه کمیسون ماده 11 قانون هوای پاک استان، بر ایجاد تعادل بین حل مسایل و مسائل زیست محیطی و درخواست فراوری کنندگان در اجرای فعالیت ها مشروط به رعایت ضوابط زیست محیطی تأکید کرد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: از مهمترین اولویت های کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک که مورد نقد و آنالیز قرار می گیرد، برطرف مشکل کارآفرینان، سرمایه گذاران و طرح های توسعه ای واحد های فراوریی، صنعتی و خدماتی است که سعی می گردد با حفظ قوانین و مقررات زیست محیطی در ایجاد توسعه پایدار تسهیل گری صورت گیرد.

او توضیح داد: طبق ماده11 قانون هوای پاک، هرگونه احداث، توسعه، تغییر خط فراوری و تغییر محل واحد های فراوریی، صنعتی و معدنی مستلزم رعایت مقررات ابلاغی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بر راهنمایی و همراهی سرمایه گذاران در تسهیل شرایط اقدام می گردد؛ گفت: رویکرد ما با توجه به پتانسیل های مناسب کشاورزی در استان کردستان، ایجاد صنایع تبدیلی در این زمینه و اشتغال زایی خواهد بود.

کیومرث حبیبی افزود: تسهیل شرایط و همراهی با سرمایه گذاران در جریان اخذ مجوز ها و استعلامات با استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت های قانونی و ایجاد توسعه ای در خور نام استان کردستان از مهمترین اهداف است.

در این جلسه که با حضور اعضا مدعو برگزار گردید، 16 فقره طرح متقاضیان در زمینه های مختلف صنعتی، کشاورزی و دامپروروی، صنایع بسته بندی و تبدیلی وخدماتی از شهرستان های مختلف مورد نقد و آنالیز نهاده شد که با همگی آن ها موافقت صورت گرفت.

آشنایی با استانبول کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغال زایی پایدار از قوانین هوای پاک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغال زایی پایدار از قوانین هوای پاک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید