تأکید ماجدی بر حفظ سلامتی اعضای تیم ملی فوتبال، اعتراض به حضور تماشاگران کره ای

به گزارش آشنایی با استانبول، سرپرست فدراسیون فوتبال تأکید کرد اولویت اصلى فدراسیون با توجه به شرایط موجود در کره جنوبى حفاظت از سلامتى اعضاى تیم ملى است.

تأکید ماجدی بر حفظ سلامتی اعضای تیم ملی فوتبال، اعتراض به حضور تماشاگران کره ای

به گزارش آشنایی با استانبول و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ میرشاد ماجدی سرپرست این فدراسیون تأکید کرد اولویت اصلى فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط موجود در کره جنوبی حفاظت از سلامتى اعضاى تیم ملى فوتبال ایران است. ماجدى در دستور ویژه اى به کمیته بین الملل فدراسیون و در تماس تلفنى با حسن کامرانى فر دبیرکل خواهان انجام اقدامات لازم جهت مراقبت از سلامتى اعضاى تیم ملى در سئول شد.

ماجدى در گفت و گو با کامرانى فر با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا در سئول گفت: علاوه بر مکاتبات رسمى با فیفا و AFC، ضروری است با همکارى سفارت جمهورى اسلامى ایران مذاکره با فدراسیون کشور میزبان نگرانى هاى فدراسیون ایران در مورد سلامتى اعضاى تیم و اعتراض ما نسبت به برگزارى مسابقه با حضور ده ها هزار تماشاگر در این شرایط نامناسب و بحرانى کشور کره جنوبى اعلام گردد. اولویت اصلى ما حفاظت از سلامتى اعضاى تیم ملى است و باید در این خصوص توجهات لازم از جانب کشور میزبان صورت بگیرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز به ماجدی اطمینان داد اقدامات و پیگیرى هاى لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تأکید ماجدی بر حفظ سلامتی اعضای تیم ملی فوتبال، اعتراض به حضور تماشاگران کره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید ماجدی بر حفظ سلامتی اعضای تیم ملی فوتبال، اعتراض به حضور تماشاگران کره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید