خبرنگاران امکان برگزاری انتخابات الکترونیک در مشهد فراهم است

به گزارش آشنایی با استانبول، مشهد- خبرنگاران- فرماندار مشهد گفت: امکان برگزاری انتخابات در سال 1400 بصورت تمام الکترونیک در کلانشهر مشهد فراهم است.

خبرنگاران امکان برگزاری انتخابات الکترونیک در مشهد فراهم است

به گزارش روز یکشنبه فرمانداری مشهد، سید محمدرضا هاشمی در سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان اضافه نمود: از جمله اولویت های برگزاری انتخابات این دوره، در نظر دریافت سلامت آحاد مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا می باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر مسئله امنیت انتخابات، در این دوره سلامت برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در روز رای گیری انتخابات برای ما از اهمیت بسیار برخوردار است.

فرماندار مشهد از مسوولین و اعضای کمیته های تخصصی ستاد انتخابات خواست با آمادگی کامل زمینه و بستر برگزاری انتخابات پرشور و سالم را فراهم کنند.

بنا بر اعلام رسمی وزارت کشور انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز آدینه 28 خرداد ماه سال 1400 در 81 شهر و 2 هزار و 500 روستای خراسان رضوی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

استان 118 هزار و 851 کیلومترمربعی خراسان رضوی با وسعتی معادل هفت درصد مساحت کل کشور با 33 شهرستان، 81 شهر و 2 هزار و 500 روستا در مجموع هشت هزار و 600 عضو در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.

700 نفر از این تعداد عضو شوراهای اسلامی شهرها و هفت هزار و 900 نفر عضو شوراهای اسلامی روستایی هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران امکان برگزاری انتخابات الکترونیک در مشهد فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امکان برگزاری انتخابات الکترونیک در مشهد فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید