خبرنگاران خوزستان در 24 ساعت گذشته 6 فوتی کرونایی داشت

به گزارش آشنایی با استانبول، اهواز - خبرنگاران - رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در 24 ساعت گذشته 6 مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در خوزستان ثبت شده است.

خبرنگاران خوزستان در 24 ساعت گذشته 6 فوتی کرونایی داشت

به گزارش آشنایی با استانبول فرهاد ابول نژادیان یکشنبه شب در گفت و گو با اخبار سراسری صدا و سیما گفت: در حال حاضر 10 شهر خوزستان در شرایط قرمز، پنج شهرستان در حالت نارنجی و مابقی در شرایط زرد قرار دارند.

وی اضافه نمود: تعداد مراجعه به بیمارستان های استان در پیک سوم بیماری در حال افزایش است همچنین آمار بستری ها فرایند صعودی داشته و این امر باعث شده تعداد تخت های آی سی یو را افزایش دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حدود 350 تخت آی سی یو را در استان به بیماران کرونایی اختصاص دادیم اما با این وجود در شهرستان ها با کمبود تخت روبرو هستیم.

وی ادامه داد: ما مجبور شدیم تغییر کاربری دهیم و بخش های دیگر بیمارستان ها را همچون بخش دیالیز و سی سی یو را به آی سی یو تبدیل کنیم تا بتوانیم جوابگوی احتیاج مراجعان باشیم.

ابول نژادیان بیان نمود: بار مراجعه به بیمارستان های استان مخصوصا از 16 بهمن ماه به صورت خیلی سریع در حال افزایش است لذا از مردم انتظار داریم که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

ورود و خروج به شهرهای قرمز و تردد خودروها از ساعت 21 شب تا سه بامداد در تمام شهرهای استان ممنوع اعلام شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خوزستان در 24 ساعت گذشته 6 فوتی کرونایی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خوزستان در 24 ساعت گذشته 6 فوتی کرونایی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید