همکاری با آژانسهای مسافرتی و جهانگردی ترکیه برای جذب جهانگرد افزایش می یابد

به گزارش آشنایی با استانبول، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، همکاری با آژانسهای مسافرتی و جهانگردی ترکیه برای جذب جهانگرد افزایش می یابد.

همکاری با آژانسهای مسافرتی و جهانگردی ترکیه برای جذب جهانگرد افزایش می یابد

مرتضی صفری در ملاقات با عبدالله تونچ دمیر، رئیس هیئت مدیره آژانس مسافرتی و جهانگردی آیانیس تور ترکیه اظهار کرد: ایران مهد تاریخ و فرهنگ بوده و هر جهانگرد که به کشور سفر می نماید یک سفیر و مبلغ برای ایران است و آنها با سفر به این کشور متوجه می شوند که گفته های غربی ها و استکبار جهانی در قالب پروژه ایران هراسی صحت ندارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی آذربایجان غربی افزود: ایران و ترکیه اشتراکات زیادی از نظر فرهنگی و دینی دارند و همین اشتراکات فرصت خوبی برای توسعه همکاری ها و تعاملات است.

او ادامه داد: آذربایجان غربی دروازه ورود به اروپا بوده است. مسافران ورودی از ترکیه به این استان می توانند از جاذبه های تاریخی بی نظیر آن از جمله تخت سلیمان تکاب، قره کلیسا چالدران، کلیسای حضرت مریم ارومیه و...بازدید و از طبیعت بی نظیر این استان استفاده نمایند.

صفری توضیح داد: در موزه باستان شناسی ارومیه اشیای متعلق به 9 هزار سال قبل وجود دارد که نشان دهنده تاریخ غنی آذربایجان غربی است.

رئیس هیئت مدیره آژانس مسافرتی و جهانگردی آیانیس تور ترکیه هم در این ملاقات اظهار داشت: تورهای زیادی را در سالیان گذشته به ایران آورده ام و به خوبی با فرهنگ غنی مردم ایران و تاریخ این کشور آشنایی دارم.

عبدالله تونچ دمیر افزود: برخلاف تبلیغات کشورهای غربی، مسافران هنگامی که به ایران سفر می نمایند با مشاهده امنیت و زیبایی این کشور شگفت زده شدند و برای سفر چند باره به ایران ابراز تمایل می نمایند.

او اعلام کرد: برای جذب جهانگرد در آذربایجان غربی احتیاج است که هتلها برای تورهای جهانگردی دسته جمعی تخفیف ویژه در نظر بگیرند. بعلاوه، نحوه ارائه خدمات به آنها نیز باید بروز باشد، چرا که این اقدامات در افزایش مدت زمان ماندگاری جهانگردان موثر است.

در سرانجام یکی از آثار مینیاتور استاد رحیمی، از هنرمندان برجسته استان به عبدالله تونچ دمیر اهدا شد.

منبع: همگردی

به "همکاری با آژانسهای مسافرتی و جهانگردی ترکیه برای جذب جهانگرد افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری با آژانسهای مسافرتی و جهانگردی ترکیه برای جذب جهانگرد افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید