کلید برق هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص حضور انسان!

به گزارش آشنایی با استانبول، شیائومی به تازگی یک کلید برق هوشمند بنام MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition عرضه نموده است. این محصول یک ارتقاء جزئی از سوییچ هوشمند MIJIA است که سال گذشته عرضه شد. کلید برق هوشمند تازه شیائومی با قیمت کمی بالاتر (حدود 14 دلار) عرضه می گردد و در روز 23 مارس فروش آن شروع خواهد شد.

کلید برق هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص حضور انسان!

به گزارش آشنایی با استانبول، این محصول چند کاربرد متفاوت دارد؛ MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition در وهله اول برای کنترل هوشمند لامپ های معمولی و ارائه روش های مختلف کنترلی به کار می رود. بعلاوه کاربران می توانند با استفاده از این کلید برق هوشمند به راحتی و بطور هوشمندانه انواع لامپ ها از جمله لوستر، لامپ فلورسنت، نورافکن، لامپ دیواری، لامپ سقفی، میله نور و ... را با حداکثر توان 2200 وات کنترل نمایند.

این دستگاه از کنترل صوتی XiaoAI نیز پشتیبانی می نماید که خاموش کردن یک نور خاص را بدون فشار دادن هیچ دکمه ای آسان می نماید. کاربران می توانند نام چراغ ها را به هر نام دلخواهی تغییر دهند و هنگام اتصال به بلندگوی XiaoAI ، می توانند چراغ را با چند کلمه روشن یا خاموش نمایند. این سوییچ هوشمند مجهز به سنسور تشخیص حضور انسان می باشد و زمانی که هیچ انسانی در اتاق نباشد، بطور اتوماتیک چراغ ها را خاموش می نماید.

بعلاوه می توان این سوییچ را به پرده، پروژکتور و درب های هوشمند متصل کرد تا طبق درخواست کاربر عمل کند و پرده یا درب را طبق درخواست کاربر باز یا بسته کند. این کلید برق مقدار مصرف روزانه و ماهانه انرژی را نیز به کاربر نشان می دهد. به گفته شیائومی گجت نو این شرکت 80000 بار تست فشار آزمایشی را پشت سر گذاشته و دارای استاندارد V0 برای مقاومت در برابر آتش سوزی است. پایه های این محصول از برنج و روکش طلا ساخته شده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "کلید برق هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص حضور انسان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید برق هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص حضور انسان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید