گردشگران در حاشیه رودخانه های البرز توقف نکنند

به گزارش آشنایی با استانبول، مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز با اشاره به هشدار هواشناسی در مورد ورود سامانه بارشی به کشور و البرز از ساکنان بومی استان و گردشگران خواست در حاشیه رودخانه های دائمی و فصلی توقف نکنند.

گردشگران در حاشیه رودخانه های البرز توقف نکنند

عباسعلی کیخایی روز آدینه به ایرنا گفت: طبق گزارش هواشناسی بیشترین بارش ها در ارتفاعات البرز بوده که با احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها همراه است.

وی تاکید نمود: انتظار می رود مسافران در حاشیه جاده کرج - چالوس، رودخانه کرج، سد امیر کبیر، رودخانه و سد طالقان، رودخانه های برغان، کردان و رودخانه های فصلی البرز توقف ننمایند.

کیخایی گفت: از آنجا که بارش های تندری به دلیل خشکی زمین در کمترین زمان به سیلاب تبدیل می گردد، بر این اساس باید جانب احتیاط را داشته باشیم و در مکان های مخاطره آمیز حتی برای مدت زمان کوتاه توقف نکنیم.

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز بعلاوه از گردشگران خواست از حریم و بستر رودخانه های خروشان کرج و طالقان فاصله بگیرند و از فاصله مناسب این منظره ها زیبا را نظاره نمایند.

طبق گزارش هواشناسی استان البرز سامانه بارشی از امروز وارد غرب کشور می گردد و به تدریح استان های مرکزی و شمالی از جمله تهران و البرز را تحت تاثیر قرار می دهد.

تابستان سال جاری بارش های تندری سبب خسارت زیادی به تعدادی از روستا های شهرستان های طالقان و کرج شد و بیش از 70 دستگاه خودرو گردشگران که در حاشیه رودخانه های فصلی طالقان متوقف شدنده بودند با خود برد.

منبع: فرارو

به "گردشگران در حاشیه رودخانه های البرز توقف نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران در حاشیه رودخانه های البرز توقف نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید