گل محمدی: برد فولاد در زمین خودش کار هر تیمی نیست

به گزارش آشنایی با استانبول، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم با جیب خالی نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند.

گل محمدی: برد فولاد در زمین خودش کار هر تیمی نیست

به گزارش آشنایی با استانبول، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: برد ارزشمندی بود و بازی سختی داشتیم. برای این برد و پیروزی کوشش زیادی کردیم. با توجه به اینکه بعد از بازی در عربستان تحت فشار بودیم جمع کردن تیم مشکل بود و در نیمه اول اثرات آن معین بود و نتوانستیم بازی همیشگی را ارائه بدهیم. هم از نظر روحی و بدنی تحت فشار بودیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم و توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از ضربات ایستگاهی استفاده کردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما بردن فولاد خوزستان در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست. این تیم نزدیک دو سال در خانه باخت نداشت و آخرین باخت آنها در بازی برابر پرسپولیس در دوره کالدرون بود. از تک تک بازیکنان تشکر می کنم. با اینکه از نظر امکانات و اقتصادی تحت فشار هستند و انتظارات زیادی از آنها وجود دارد و همواره تحت فشار شدید روحی هستند اما خودشان را خوب پیدا کردند و در نیمه دوم با ذهنیت برد وارد زمین شدند و از تک تک آنها تشکر می کنم که این همه انرژی و تمرکز روی بازی گذاشتند.

وی بعلاوه درباره اینکه آیا پرسپولیس بازیکن خارجی جذب می نماید یا خیر گفت: با جیب خالی و پنجره بسته قطعا نمی گردد بازیکن بگیریم. نمی دانم پنجره ما چه زمانی باز می گردد اما همه پنجره نقل وانتقالاتی اروپایی بسته است و فقط می توانیم بازیکن آزاد بگیریم. بازیکنی هم که آزاد است، قطعا مشکلاتی داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گل محمدی: برد فولاد در زمین خودش کار هر تیمی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: برد فولاد در زمین خودش کار هر تیمی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید