5 نکته ای که برای انتخاب برترین کیف پول مردانه باید بدانید

به گزارش آشنایی با استانبول، کیف پول بخشی جدایی ناپذیر از وسایل روزمره هر مردی است. این اکسسوری شیک و کاربردی پول نقد، کارت ها و اسناد شناسایی ما را در خود نگه می دارد. ظهور کیف پول دیجیتال باعث شده تا بعضی از افراد مانند گذشته به انتخاب برترین کیف پول مردانه توجه نشان ندهند. بااین حال، کیف پول بخش مهمی از اکسسوری های هر مرد شیک پوشی را تشکیل می دهد و باید در انتخاب آن دقت کرد. در این مقاله، درباره انواع کیف پول مردانه و برترین برندهای آن می خوانید. در نهایت نیز به آنچه باید موقع خرید کیف پول مردانه در نظر داشته باشید، اشاره می کنیم.

5 نکته ای که برای انتخاب برترین کیف پول مردانه باید بدانید

کدام نوع کیف پول مردانه برای من مناسب است؟

پیش از تصمیم گیری برای خرید کیف پول، باید انواع آن را بشناسید. این نکته به شما یاری می نماید تا کیف پولی متناسب با احتیاجهای خود بخرید.

انواع کیف پول بر اساس مواد سازنده آن

چرم رایج ترین ماده برای ساخت کیف پول مردانه است. این ماده به دلیل جذابیت، زیبایی و ویژگی های فیزیکی مطلوبی که دارد، مورد توجه قرار می گیرد. چرم درجه یک می تواند به راحتی در برابر مصارف روزمره از جمله تماس مکرر با پوست و قرار گرفتن در معرض عناصر مختلف دوام بیاورد. در حقیقت، بعضی از محصولات چرمی با گذشت زمان بادوام تر می شوند.

چرم مرغوب با مرور زمان بافتی نرم تر پیدا می نماید و زیباتر می گردد. در نتیجه، کیف پول چرمی قطعا برترین کیف پول مردانه از نظر جنس است. خرید این کیف پول یک سرمایه گذاری مناسب است که می تواند تا یک نسل پس از شما دوام بیاورد و همچنان عالی به نظر برسد.

علاوه بر چرم، از مواد دیگری مانند نایلون و کتان نیز در ساخت کیف پول استفاده می گردد. این مواد ظاهری معمولی، اسپورت و همراه با احساس سبکی دارند که برای کسانی که زندگی فعالانه تری دارند ایده آل است. از آن گذشته، کیف پول هایی از این جنس، تنوع بیشتری دارند. کیف پول های پارچه ای در طرح ها و رنگ های فراوان، با بافت های متنوع در بازار موجود هستند که آن ها را به کیف هایی مناسب علاقه مندان به تنوع اکسسوری تبدیل نموده است.

کیف پول های پارچه ای با وجود تنوع و زیبایی یک نقطه ضعف بزرگ دارند و آن دوام کمتر است. این کیف پول ها گاهی به سرعت فرسوده می شوند و آسیب می بینند. این ویژگی کیف پول پارچه ای را به گزینه ای کمتر محبوب در برابر کیف چرمی تبدیل می نماید. البته، این کیف ها در مقایسه با کیف پول چرمی قیمت کمتری دارند.

کیف پول دوتایی

بدون شک یکی از محبوب ترین انواع کیف پول مردانه، کیف پول های کلاسیک دوتایی است که تا می شوند. طراحی نامتعارف این کیف پول باعث می گردد که این نوع کیف نسبتا مسطح و جمع وجور باقی بماند، مگر اینکه درون آن پول یا وسایل بسیاری قرار بدهید.

یک کیف پول دوتایی معمولی شامل یک محفظه، 4 تا 8 شکاف برای کارت ها و یک شکاف با رویه شفاف برای قرار دادن تصاویر یا کارت های شناسایی است. بعضی از انواع این کیف نیز یک کیسه پارچه ای و جیب های بیرونی برای قرار دادن اسکناس دارند.

کیف پول دوتایی مظهر راحتی در دنیای کیف پول است و به شما امکان دسترسی سریع به پول نقد و کارت ها را می دهد، بدون اینکه احساس کنید چیزی درون جیبتان انباشته شده است.

کیف پول سه تایی

در واقع، کیف پول سه تایی نوع پیشرفته تر کیف پول دوتایی است. همان طور که از نام این کیف پول پیدا است، شامل سه بخش و دو بخش تاشده می گردد. این چیدمان چند مزیت مهم دارد.

اول از همه اینکه بخش های تاشوی این کیف طوری طراحی شده که در صورت عدم استفاده، یک سوم بیرونی کیف پول روی یکدیگر تا شوند. این ویژگی به شما احساس امنیت بیشتری می دهد. ذخیره سازی بیشتر پول نقد و اسکناس مزیت دیگر کیف پول سه تایی است. این کیف پول برای کارت های اعتباری، اسکناس، رسیدهای بانکی و سکه فضای بیشتری دارد.

با وجود این، ظرفیت بیشتر این کیف پول باعث می گردد که حجیم تر به نظر برسد. بسیاری از افراد به همین دلیل از خرید کیف پول سه تایی صرف نظر می نمایند اما در چالش میان مد و کارکرد، گاهی اوقات نمی توان دومی را نادیده گرفت. به عنوان مثال، اگر چندین کارت اعتباری دارید یا احتیاج دارید که به طور مرتب کارت های شناسایی خود را نشان دهید، کیف پول سه تایی برایتان گزینه بهتری خواهد بود.

کیف پول سفری

اگر تا به امروز به این فکر نموده اید که برترین کیف پول مردانه کدام است یا باید چه کیف پولی بخرم، بعید است که کیف پول سفری در لیست کیف پول های ایده آلتان قرار گرفته باشد. بااین حال، این کیف پول، کیفی طویل با هدفی بسیار خاص است. این کیف معمولا برای نگهداری باارزش ترین اقلام خود در مسافرت های داخل یا خارج از کشور به کار می رود. بنابراین، اگر مدام در حال سفر هستید، باید کیف پول سفری را هم در لیست گزینه های احتمالی خود برای خرید کیف پول قرار بدهید.

کیف پول های سفری بسیار بزرگتر از کیف پول سه تایی هستند و به راحتی می توانید درون آن ها گذرنامه، کارت های اعتباری، اسناد مسافرتی، ارز خارجی، کلید هتل و لیست برنامه های سفر خود را جای بدهید. بعضی از انواع کیف پول سفری به مقدار ای بزرگ هستند که می توانید در آن ها ملزومات سفر یک خانواده را نگهداری کنید. بیشتر انواع این کیف پول با یک زیپ بسته می شوند تا امنیت وسایل شما را تضمین نمایند. این کیف ها اغلب با استفاده از مواد بادوامی مانند چرم فراوری می شوند تا با احتیاجهای سفر شما سازگار باشند.

یکی از نکات منفی کیف پول سفری بسیار بزرگ بودن آن است. این ویژگی باعث می گردد که کیف پول سفری را نتوانید درون جیب خود جای بدهید. در نتیجه، اگر تاجری با کت و شلواری رسمی باشید، این اکسسوری برایتان دست و پا گیر خواهد بود. در مجموع، کیف پول سفری برای کسانی که به برترین کیف پول مردانه برای موقعیت های روزمره فکر می نمایند، گزینه ایده آلی نیست.

کیف پول مدارک و کارت

مانند هر اکسسوری اصلی روزمره، مثل کوله پشتی یا هدفون، مدل های کیف پول نیز در حال تغییر هستند. رواج پرداخت های دیجیتالی و کاهش استفاده از پول نقد باعث شده تا هواداران کیف پول های مینیمالیستی بیشتر شوند. کیف پول مخصوص مدارک و کارت ها یکی از انواع این کیف پول ها است.

این کیف پول معمولا 6 تا 10 شکاف دارد که برای نگهداری کارت یا مدارکی به مقدار آن کاربرد دارند. دارندگان این نوع کیف پول سبک زندگی مینیمالیستی دارند. آن ها در طول روز فقط کارت های اعتباری، گواهینامه رانندگی و کمی قبض و رسید ضروری را با خود حمل می نمایند. کیف پول های مخصوص مدارک سبک و جمع وجور هستند و فضای کمی اشغال می نمایند. این کیف ها به موقع از جیب شما خارج می شوند. از آنجایی که این کیف پول وسیله چندانی را در خود نگه نمی دارد، در جیب حجیم به نظر نمی رسد و برای مدتی طولانی تر ظاهر زیبای خود را حفظ می نماید.

کیف پول کلیپسی

این کیف پول هم می تواند برترین کیف پول مردانه برای شما باشد. کیف پول کلیپسی طراحی جمع وجوری دارد و در جیب کت و شلوار شما جای می گیرد. این نوع کیف پول کیف محبوب مردانی است که هنوز به نگهداری پول نقد علاقه دارند. این کیف پول دو بخش دارد که در یکی می توانید پول نقد را نگهداری کنید و در دیگری کارت های اعتباری را جای بدهید. گیره این کیف را می توانید به عنوان جایی برای نگهداری یادداشت های کوچک نیز در نظر بگیرید. قطعا برداشتن یادداشت ها از این کیف پول بسیار ساده تر و سریع تر از کیف پول های دو تایی و سه تایی است.

نکته منفی درباره این کیف به جای دادن سکه ها در محفظه ای جداگانه مربوط می گردد. در واقع، برای هر بار گذاشتن و برداشتن سکه ها باید گیره این کیف را باز و بسته کنید.

آنچه باید موقع انتخاب کیف پول مردانه بدانید

فقط کیف یا کوله پشتی وسایل و ملزومات شما را در خود جای نمی دهد، بلکه کیف پول هم همین هدف را دارد. بنابراین، موقع انتخاب برترین کیف پول مردانه باید ویژگی های مختلف آن را در نظر بگیرید. مهم ترین نکاتی که در زمان خرید کیف پول مردانه باید به خاطر داشته باشید، عبارت اند از:

  • کیف پولی ساده بخرید: یک کیف پول چرمی ساده با طراحی مینیمالیستی را می توانید در هر جایی به کار ببرید. این کیف پول همه کاره می تواند با لباس های رسمی و غیررسمی شما ست گردد. بنابراین، موقع خرید کیف پول مردانه احتیاجی نیست که بودجه خود را صرف خرید کیف های عجیب وغریب کنید.
  • به مقدار کیف توجه داشته باشید: همان طور که شرح دادیم، کیف پول انواع مختلفی دارد که هر کدام در مقدار های خاصی فراوری می شوند. بنابراین، موقع خرید کیف پول باید مقدار مورد نظر خود را بدانید. برای این منظور، ابتدا محتویات کیف پولی که در حال حاضر دارید را روی میز خالی کنید. چیزهای غیرضروری مانند کارت های هدیه تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید. در نهایت، وسایلی که باقی می مانند نشان می دهند که چه مقدار فضا برای نگهداری لوازم خود احتیاج دارید.
  • گزینه های خود را به مواد سازنده کیف محدود نکنید: همواره برترین کیف پول مردانه برای شما کیفی نیست که از مواد خاصی ساخته شده باشد. قطعا کیف پولی که با مواد مرغوب تری ساخته شده، زیباتر است اما هیچ اجباری برای تهیه چنین کیف پولی ندارید. کاربردی بودن کیف پول برای شما مهم تر از زیبایی آن است.
  • خرید برترین کیف پول مردانه یک سرمایه گذاری است: قطعا کیف هایی که از مواد مقرون به صرفه تر ساخته شده یا دوخت آن ها کیفیت پایین تری دارد، مقرون به صرفه تر هستند. با وجود این، گاهی خرید اکسسوری مقرون به صرفه قیمت به معنای خریدی به صرفه نیست. کیف پولی که از موادی مرغوب تر مانند چرم فراوری شده یا دوخت بهتری دارد، برای سال های سال در جیب شما ماندگار می گردد و در هزینه هایتان صرفه جویی می نماید.
  • به خرید کیف پول با فناوری RFID-Blocking هم فکر کنید: این فناوری باعث می گردد که کارت های اعتباری درون کیف پول به راحتی خوانده نشوند. در واقع، با استفاده از این فناوری از خواندن اطلاعات روی کارت های اعتباری خود به وسیله سارقان حرفه ای جلوگیری می کنید.

انتخاب رنگ کیف پول

انتخاب برترین رنگ برای کیف پول نیز به مقدار دوام آن اهمیت دارد. از آنجایی که این اکسسوری را در موقعیت های مختلف به همراه خواهید داشت، باید با لباس ها و استایل شما هماهنگ باشد. برای انتخاب رنگ کیف پول می توانید از این نکات یاری بگیرید:

  • به فنگ شویی توجه کنید: از نقطه نظر فنگ شویی، آنچه انتخاب می کنید می تواند بر زندگی شما تأثیر بگذارد. بنابراین، با انتخاب رنگ مناسب کیف پول، می توانید کائنات را متقاعد کنید که شما را غرق در ثروت کند. بر این اساس، مشکی یکی از برترین رنگ های مناسب کیف های دو تایی است چون باعث جذب ثروت می گردد. سبز هم رنگ زندگی است و به شما فرصت هایی برای کسب عایدی می دهد. رنگ قهوه ای کیف پول هم باعث می گردد که ثروت خود را حفظ کنید.
  • رنگی را انتخاب کنید که مکمل استایل شما باشد: هنگام انتخاب رنگ برای کیف پول خود، رنگی را انتخاب کنید که مکمل استایل همیشگی شما باشد. رنگ های کمد لباس خود را در نظر بگیرید و اینکه لباستان از چه رنگ هایی تشکیل شده است. اگر اغلب لباس هایی به رنگ های خنثی مانند قهوه ای و بژ می پوشید، کیف پول چرم قهوه ای انتخابی عالی است. در صورتی که به اکسسوری های فلزی علاقه دارید هم یک کیف پول که در آن عناصر فلزی به کار رفته برترین انتخاب شما خواهد بود. اگر هم لباس هایی که می پوشید رنگ های متنوعی دارند، بهتر است کیف پولی بخرید که مکمل رنگ کمربند شما باشد.
  • رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید: به هرحال، شما این کیف پول را برای خود می خرید و هیچ کس مثل شما نمی تواند بگوید که برترین کیف پول مردانه مورد علاقه شما چه رنگی دارد.
  • به تغییر رنگ کیف با گذشت زمان فکر کنید: بعضی از رنگ های کیف پول با ساییدگی و پارگی تغییر رنگ می دهند. از آنجایی که از این اکسسوری هر روز استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که با گذشت زمان فرسوده به نظر نمی رسد. اگر احتمال کثیف شدن کیف پول را می دهید، بهتر رنگ های مات مثل چرم مشکی یا قهوه ای را انتخاب کنید. در صورتی که در پی کیف پولی هستید که به سادگی تمیز می گردد، یک کیف پول پارچه ای برای شما مناسب تر است.
  • به کاربرد کیف پول توجه کنید: برای انتخاب رنگ کیف پول نیز باید به موقعیت و کاربردی که برایتان دارد توجه کنید. به طور مثال، اگر در یک رویداد تجاری رسمی شرکت می کنید، داشتن کیف پول قرمز رنگ باعث می گردد که همکاران شما را چندان جدی نگیرند.

کلام آخر

کیف پول بدون شک برای کسانی که همراه با خود پول نقد یا کارت های اعتباری حمل می نمایند، اکسسوری های مفیدی هستند. بااین حال، در عصر دیجیتال کمتر کسی به فکر خرید برترین کیف پول مردانه است. این روزها کسانی که در پی اکسسوری شیک و باکیفیت هستند، سراغ این نوع کیف پول می روند. همین موضوع نیز باعث شده تا برندهای کوچکتر به فراوری و فروش کیف پول های مردانه و زنانه بیشتر علاقه نشان بدهند. شما هم برای خرید این کیف ها می توانید سراغ این برندهای کمتر شناخته شده بروید. موقع خرید کیف پول فقط کافیست به نکاتی که گفتیم توجه کنید تا برترین کیف پول مردانه برای سال های سال در جیبتان جاخوش کند.

منبع: carlfriedrik

منبع: دیجیکالا مگ

به "5 نکته ای که برای انتخاب برترین کیف پول مردانه باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نکته ای که برای انتخاب برترین کیف پول مردانه باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید