هوش مصنوعی

احتمال نابودی بشر به وسیله هوش مصنوعی چقدر است؟، پاسخ ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، در یک سمینار گفته است که 10 یا 20 درصد احتمال می دهد که هوش مصنوعی باعث نابودی بشریت گردد.

15 فروردین 1403

جدیدترین بازی های استراتژیک سال 2024

بازی های استراتژیک و سبک های ترکیبی مشابه، به دلیل فکری بودن و نیاز بیشتر به کسب تبحر، طرفداران خاص خود را دارند. این بازی ها به نسبت بازی های اکشن، منابع کمتری را مصرف می کنند و به صورت آنلاین نیز می توان از این نوع بازی ها لذت برد.

3 بهمن 1402

بایدن و پوتین در یک فیلم جعلی، جنجال تازه هوش مصنوعی

زومیت نوشت: ویدئو جدیدی از توانایی هوش مصنوعی در فراوری فیلم بارها در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است. این ویدئو واقع گرایانه هجوم سفینه های ناشناخته موجودات فضایی به زمین را شبیه سازی می نماید.

13 فروردین 1402

برگزاری ششمین همایش ملی پیشرفت های سازمانی با حمایت ایرانسل

ششمین همایش ملی پیشرفت های سازمانی با موضوع هم افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.

26 آبان 1401

8 نکته درباره سریال لوکی که نمی دانستید

لوکی محصول استودیوی مارول، موتور محرک بخش تلویزیونی دنیای سینمایی مارول بود. لوکی پس از موفقیت بسیار زیاد وانداویژن و سریال معمولی فالکون و سرباز زمستان، بازگشت شخصیت محبوب هواداران، خدای شرارت به دنیای سینمایی مارول را رقم زد. لوکی با بازی تام هیدلستون...

20 خرداد 1401

مدرسه پاییزه بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آذرماه برگزار می گردد

مدرسه پاییزه بین المللی دانشگاه صنعتی با حضور اساتید داخلی و خارجی در آذرماه برگزار می گردد.

27 فروردین 1401

اپراتورها موتور توسعه ارتباطات و خدمات هوشمند هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از شرکت ایرانسل اپراتورها را موتور حرکت توسعه ارتباطات و خدمات دانست و از آنان خواست برای ارتقای شبکه و ارائه خدمات با کیفیت به مردم کوشش نمایند.

9 اسفند 1400

ابر رایانه سیمرغ وارد سرعت یک پتافلاپسی می گردد

ابر رایانه سیمرغ که در حال حاضر 500 هزار میلیارد دستور العمل در ثانیه را اجرا می نماید، برای ارتقای سرعت پردازش تا یک پتافلاپس در حال برنامه ریزی است.

15 دی 1400

فراوری لباس های ورزشی با روکشی از گرافن به مرحله آزمایش رسید

گروهی از محققان با همکاری یک دانشگاه اقدام به آزمایش نمونه اولیه لباس هایی نموده اند که در آن ها از جوهر گرافن ورسارین استفاده شده است.

24 شهریور 1400

مقابله با موشک های مافوق صوت به کمک هوش مصنوعی

نیروی دریایی ارتش انگلیس قصد دارد از هوش مصنوعی برای مقابله با حملات موشکی مافوق صوت استفاده کند. این کار اولین بار در جریان رزمایش های دریایی اجرا شده است.

29 تیر 1400

آیا هوش مصنوعی تصمیمات ما را مدیریت می نماید؟

با وجود این که مدت زیادی از ورود هوش مصنوعی به زندگی ما نمی گذرد، اما به نظر می رسد هوش مصنوعی به یکی از مهمترین بخش های زندگی ما تبدیل شده و حتی به نظر می رسد این هوش مصنوعیست که تصمیمات ما را مدیریت می نماید.

11 آذر 1399