اجرای بیش از 2 هزار متر نهرسازی و کانیوبندی در منطقه17

به گزارش آشنایی با استانبول، عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه17 با رویکرد توسعه محله ای، اقدام به اجرای عملیات عمرانی جدول گذاری و نهرسازی و کانیوبندی به متراژ 2350 متر طول در سطح نواحی 3 گانه کردند.

اجرای بیش از 2 هزار متر نهرسازی و کانیوبندی در منطقه17

به گزارش آشنایی با استانبول، رضا شنگی شهردار منقطه17 در این باره گفت: با کوشش همکارانم در معاونت فنی و عمرانی این منطقه، در راستای بهبود بخشیدن به سیستم جمع آوری آب های سطحی، پیشگیری از خطرات ناشی از آبگرفتگی در معابر، افزایش زیبایی بصری سیمای شهری و جلب رضایت شهروندان با رویکرد توسعه محله ای، عملیات عمرانی جدول گذاری و ساخت نهرسازی و کانیوبندی به متراژ 2350 متر طول در سطح نواحی اجرا شده است.

وی توضیح داد:این عملیات عمرانی در شهرداری ناحیه یک واقع در خیابان شهید قدرت پاکی کوچه های فرخ بلاغی، چالی، احمدی و بعلاوه کوچه ششم خیابان آقا نوری به طول 500 متر اجرا شده است.

شهردار منطقه17 ادامه داد: این عملیات عمرانی در ناحیه 2 در خیابان شهید داود سلامت، کوچه های بابالوئی، پیشگر و طهان پور، کوچه لطفی یکم واقع در خیابان فرد محمدی، ضلع غرب خیابان باقری، خیابان مسجد حد فاصل خیابان داود سلامت و شاهرخی و ضلع شرقی کوچه فیروزی به متراژ 1150 متر طول اجرا شده است.

شنگی اضافه کرد: بعلاوه عملیات عمرانی جمع آوری و ساخت نهر و کانیو در ناحیه 3 در خیابان مهدوی و برادران مقدم، حدفاصل خیابان تشیع و کوچه محمدی و خیابان شهسوار جنوبی تا خیابان شهید رسول فلاحی به متراژ 700 متر طول اجرا شده است.

این عملیات از ابتدای هفته گذشته آغاز شده و ادامه آن بر اساس جدول زمان بندی و پیش بینی این معاونت، درهفته های آینده ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "اجرای بیش از 2 هزار متر نهرسازی و کانیوبندی در منطقه17" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 2 هزار متر نهرسازی و کانیوبندی در منطقه17"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید