این 5 جاذبه را در بارسلونا رایگان ببینید

به گزارش آشنایی با استانبول، جاذبه های رایگان بارسلونا

بارسلونا جذابیت های زیادی دارد و از گائودی Gaudí)) گرفته تا پیکاسو Picasso))، جشن های خیابانی، فیلم هایی که در فضای باز نمایش داده می شوند و… از جمله آنها هستند. با خبرنگاران همراه باشید تا برترین جاذبه های گردشگری این شهر را به شما معرفی کنیم، جاذبه های که می توانید رایگان از آنها بازدید کنید.

این 5 جاذبه را در بارسلونا رایگان ببینید

معماری مدرن

بارسلونا، مهد مدرنیسم کاتالان (Catalan) اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم است و نمودهای معماری مدرن در سراسر این شهر دیده می گردد. نماینده اصلی این سبک معماری آنتونی گودی است که پارک گوئل (Park Güell) را به عنوان جواهری در شهر مدرن بارسلونا طراحی نموده است. به تازگی هزینه ورودی 7 یورویی برای این پارک در نظر گرفته شده است، اما، گردشگر ها می توانند بعضی از شاهکارهای معماری از جمله خانه جادویی و شگفت انگیز کاسا باتیو (Casa Batlló) و ساختمان لا پدررا (La Pedrera) را از بیرون ببینند. نمونه های تمام و کمال مدرنیسم را نه تنها در آثار گودی بلکه در بناهایی که دیگر معمارهای اسپانیایی ساخته اند می توان دید. مثلاً لوئیس دومنچی مانتارا (LluísDomènechiMontaner) که طراح قصر موسیقی کاتالان (Palau de la MúsicaCatalana) است و جوزف پوییگی کادافلچ JosepPuigiCadafalch)) از جمله این هنرمندان هستند.

نمایش در فضای باز

یکی از مجذوب نمایندهیت های بارسلونا نمایش هایی است که در فضای باز ارائه می گردد و تماشا آنها برای همه رایگان است. از جمله این مکان ها برای نمایش می توان به کارمل بانکرز (Carmel Bunkers) در قسمت بالایی سالن تورو دی لا راویرا (Turó de la Rovira) اشاره نمود. آنها به عنوان پناهگاه های ضد هوایی در طول جنگ داخلی اسپانیا در سال 1937 ساخته شدند و پس از آن خرابه های آنها تبدیل به کلبه هایی شد که بعدها برای بازی های المپیک در سال 1992 به کلی برچیده شدند. به این ترتیب، بخشی از آثار باستانی این شهر حذف شد، امّا، در حال حاضر در یک فضای باز در این محل نمایش های پاناروما به صورت رایگان اجرا می گردد.

کارترا د لس آیگوس (Carretera de les Aigües) یک دنباله 10 کیلومتری در کنار کوه تیبیدابو (Tibidabo) که در لبه شمال غربی بارسلونا واقع شده است، می باشد. اواخر هفته در این منطقه شمار زیادی از دونده ها، دوچرخه سواران و دیگر افراد دیده می شوند و به این ترتیب، چشم انداز ای زیبا و تماشایی به وجود می آید. از سویی دیگر، دسترسی به پارک طبیعی سرا د کالسرولا (Serra de Collserola) نیز آسان است

بعد از ظهر یکشنبه ها در موزه

ورود به بعضی از برترین موزه های بارسلونا در روزهای یکشنبه بعد از ساعت 3 بعد از ظهر رایگان است و البته بازدید از موزه پیکاسو (Picasso Museum) باید جزو اولویت های گردشگر ها باشد. موزه تاریخ بارسلونا نیز از دیگر مکان هایی است که باید علاقه مندان به تاریخ به آن سر بزنند. به ویژه اگر قصد دارید که خرابه های رومی را ببینید، نتایج 4 هزار متر حفاری باستان شناسی را مشاهده کنید، نشانه های قرون وسطی را ببینید و بینشی درباره تاریخ مجذوب نماینده کاتالونیا به دست آورید باید به این موزه سر بزنید.

CCCB برای نمایشگاه های نوآورانه معاصر مناسب است و یک مرکز فرهنگی تازه متولد شده (Born Cultural Centre) به شمار می رود. این اثر، یک بازار قرن نوزدهمی است که ساختار بسیار قوی آن خرابه های قرن هجدهمی قبل از تخریب در سال 1714 هستند. بعلاوه، موزه ملی هنر کاتالونیا(National Museum of Art of Catalonia) که مربوط به هنر قرون وسطی و مدرن است نیز در روزهای یکشنبه رایگان می باشد.

محله گوتیک

قدم زدن در شهرهای قدیمی بارسلونا و به خصوص محله گوتیک که در کنار خیابان محبوب لارامبلا (La Rambla) واقع شده است، گزینه ای بسیار عالی برای درک زیبایی های بارسلونا است. هر گوشه ای از این شهر پر از تاریخ و نشانه های تاریخی است، از محله قدیمی یهودی مانند ال کال (el Call) گرفته تا کوچه های قرون وسطایی همه و همه خیابان ها، ساختمان ها و زیبایی هایی را برای عرضه دارند که تماشا آنها برای عموم آزاد است. در این شهر می توان آرشیوی از آثار تاریخی مانند ساختمان مذهب رومی آگوستوس (Temple of Augustus) را یافت. میدان های پادشاه (Plaça del Rei) و پلاسا سنت فلیپ نری (PlaçaSantFelipNeri) را نباید از دست داد. در این منطقه سکوت فراموش نشدنی را گردشگر ها تجربه می نمایند و فواره سمبلیک و کلیسای آن بر مجذوب نمایندهیتش افزوده است. بعلاوه در این میدان ها دیواره هایی دیده می گردد که آثار بمباران های سنگین جنگ داخلی اسپانیا را بر خود دارند.

سواحل شهر بارسلونا

سواحل شهر بارسلونا در تابستان، یکی از آرام بخش ترین مکان های این شهر به شمار می فرایند و مردم محلی ترجیح می دهند که برای سرگرمی به استراحت گاه هایی مانند سیتگس (Sitges) که در فاصله اندکی از این شهر واقع شده و یا به شمال این شهر و سواحل براوا (Costa Brava) بفرایند. با این حال، سواحل شهر بارسلونا خیلی به این شهر نزدیک نیستند و شاید اگر وقت کافی نداشته باشید، برایتان گزینه مناسبی نباشد. سواحل محبوب بارسلوتا (Barceloneta) و سانت سباستیا (SantSebastià) پذیرای ترکیبی از مردم محلی و گردشگر ها است و تمامی این افراد در کنار محله قدیمی ماهیگیرها از زیبایی های این منطقه ها لذت می برند. بعلاوه در این سواحل مکان های سرگرمیی دیگر مانند کافه ها نیز یافت می شوند. در طرف دیگر نیز بندر المپیک واقع شده است که کمی ساکت تر است و در نزدیکی مار بلا ((Mar Bella واقع شده است.

منبع: الی گشت

به "این 5 جاذبه را در بارسلونا رایگان ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 5 جاذبه را در بارسلونا رایگان ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید