رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه ای که می توانید انجام دهید

به گزارش آشنایی با استانبول، سفرهای ماجراجویانه می توانند تجربه ای ایده آل برای زوج های رمانتیک و باعث مستحکم تر شدن رابطه آنها باشند. این سفرها نه تنها ترکیبی ایده آل از آدرنالین، هیجان و ورزش را برای زوج ها فراهم می آورند، بلکه آنها را در تاریخ و فرهنگ یک منطقه نیز غوطه ور می سازند. مطالعات نشان می دهند که هم ورزش و هم ترس باعث افزایش ضربان قلب و نفس نفس زدن می شوند؛ و اینها برای جذب یک زوج به یکدیگر و نزدیک تر شدن آنها به هم بسیار موثر است. بنابراین به شما توصیه می کنیم سفرهایی که در این نوشتار به شما معرفی می کنیم را انجام دهید، رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه در دنیا که به نزدیک تر شدن شما و فرد مورد علاقه تان یاری می نمایند و رابطه تان را پایدارتر می سازند. با خبرنگاران همراه باشید :

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه ای که می توانید انجام دهید

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه: قایق سواری در ساحل آمالفی Amalfi Coast

ساحل آمالفی Amalfi Coast در ایتالیا یک مقصد گردشگری فوق العاده است که فرهنگ، تاریخ، ماجراجویی، منظره ها زیبا و فضایی رمانتیک را در یک مکان بی نظیر ترکیب می نماید. این منطقه که در لیست میراث دنیای یونسکو واقع شده است، با صخره های بسیار بلند، آب عمیق و آبی و روستاهای بسیار زیبای ایتالیایی که در دامنه کوه های آن قرار گرفته اند، واقعا خیره کننده است. شاید برترین روش برای تماشای تمامی این منظره های زیبا این باشد که درون یک قایق کایاک بنشینید و با فرد محبوبتان به کایاک سواری بپردازید. آب های این ساحل برای کسانی که عاشق قایق سواری هستند ایده آل می باشند و بعد از این که حسابی فعالیت کردید و گرسنه تان شد، می توانید به ساحل برشد تا از خوردن غذا های خوش طعم ایتالیایی و نوشیدنی های عالی به همراه فرد مورد علاقه تان لذت ببرید.

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه: موج سواری در بالی Bali

بالی Bali بخاطر این که یک مقصد رمانتیک برای زوج های عاشق است معروفیت دارد و دارای مجموعه های اقامتی تفریحی منزوی و خلوتی است که تمام آرامش و سکوت مرد نظر زوج ها را برایشان فراهم می آورد. اما اگر در این گریزگاه استوایی تان، در پی کمی ماجراجویی نیز هستید، بهتر است به موج سواری مشغول شوید. این جزیره کعبه ای برای علاقمندان به موج سواری محسوب می گردد و کیلومتر ها ساحل عالی برای گشت و گذار و موج سواری دارد. ماطق مختلفی برای موج سواری در بالی Bali وجود دارند که برای سطح های مختلف مهارت، از سطح ابتدایی تا حرفه ای، مناسب هستند. اگر تازه این ورزش را یاد گرفته اید، در یکی از آکادمی های موج سواری این جزیره آموزش ببینید؛ سپس در یکی از خیره کننده ترین و رمانتیک ترین نقاط روی زمین از موج ها سواری بگیرید.

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه: تماشای نور های شمالی در فنلاند

اروپای قطبی یک مکان عالی برای تماشای نورهای شمالی (شفق قطبی) است و برای لذت بردن از این نمایش زیبا لازم نیست حتما در فصل زمستان به این منطقه سفر کنید. بغیر از دو ماه تابستان که خورشید نیمه شب در بالاترین نقطه آسمان قرار می گیرد و شبی در کار نیست، نور های شمالی را در سرتاسر نروژ، فنلاند و سوئد در هر زمان می توانید ببینید. هیچ چیز مانند در آغوش گرفتن فرد مورد علاقه تان در حین تماشای نور های سبز، نارنجی و سرخ رنگی که در آسمان می رقصند نیست. کسب کردن این تجربه می بایست در لیست آرزو های تمامی گردشگرانی که به سفر کردن و کسب تجربه های هیجان انگیز علاقه دارند قرار بگیرد؛ زیرا منظره ای است که تماشای آن بسیار تاثیر گذار و احساسات برانگیز است. اما وقتی در یک ایگلوی شیشه ای (کلبه یخی اسکیمویی) که منظره آسمان را در تمامی طول شب در معرض دید شما می گذارد اقامت می کنید، بسیار رمانتیک تر هم می گردد.

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه: تجربه سافاری در آفریقا

سافاری آفریقایی یکی از ماجراجویانه ترین و رمانتیک ترین تجربیاتی است که یک زوج می توانند با همراهی هم انجام دهند؛ این تجربه بی نظیر، حیات وحش فوق العاده، منظره ها خارق العاده و مکان های اقامتی برجسته را با هم ترکیب می نماید. روز خود را با رانندگی در طبیعت، پیدا کردن شیر ها، یوزپلنگ ها، فیل ها و سایر جانوران فوق العاده بگذرانید و در هنگام شب، از غذا خوردن در رستوران های عالی، وقت گذرانی در اسپاهای پر آرامش و سوییت های دنج و راحتی که بازتابی از فرهنگ محلی هستند لذت ببرید. کشور های تانزانیا، کنیا و آفریقای جنوبی، همگی مکان های اقامتی تفریحی فوق العاده ای به زوج های عاشق عرضه می کنند؛ همینطور هم کشور های بوتسوانا، زیمبابوه و سایر کشور های آفریقایی. برای مثال، بازدید کنندگان پارک ملی کروگر Kruger National Park می توانند در رویال مالوین Royal Malewane که یکی از برترین مراکز اقامتی تفریحی در سرتاسر دنیا است اقامت کنند.

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه: قاطر سواری روی صخره های مولوکای Molokai در هاوایی

جزیره مولوکای Molokai در هاوایی هنوز هم یک گنجینه بکر و دست نخورده است که هیچ ساختمان بلند تر از سه طبقه در آن موجود نیست و جمعیتی کمتر از 7500 نفر در آن زندگی می کنند. انواع فعالیت های هیجان انگیز در این منطقه انجام می شوند: تپه نوردی و کوه نوردی به سمت یک چشمه و آبشار، تماشای غروب آفتاب از یک ساحل آرام و ساکت یا انجام دوچرخه سواری کوهستان در مسیر های کوهستانی. کسانی که واقعا به هیجان و کارهای ماجراجویانه علاقه دارند می توانند با قاطر سواری روی صخره های مرتفع 550 متری این جزیره به پارک ملی کالائوپاپا Kalaupapa National Park بروند. در قرن نوزدهم میلادی، پادشاه هاوایی کامه هامه های پنجم Kamehameha V تمامی سکنه ای که بیماری جزام داشتند را به این شبه جزیره تبعید کرد؛ امروزه گوشه آرامی در این جزیره وجود دارد که خالی از هر گونه سالن سینما و تئاتر، رستوران و مرکز خرید است و بازدید کنندگان می توانند در آن توقف کنند و منظره ها این بهشت را تماشا کنند.

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه: فلوکه سواری در اسوان Aswan، مصر

مصر کشوری پر از اسرار و شگفتی است و بناها و نقاط فوق العاده ای که در هر گوشه آن دیده می شوند. زوج های عاشق از تماشای اهرام بزرگ جیزه Giza، مجسمه ابوالهول Sphinx و شگفتی های باستانی بی شمار دیگر بهمراه تاریخ غنی و فرهنگ این کشور که در گوشه به گوشه آن به نمایش درآمده است، مفتون و شگفت زده خواهند شد. اما اگر در پی یک تجربه واقعا رمانتیک هستید، هنگامی که در شهر جنوبی اسوان Aswan، یکی از آفتابی ترین شهر های دنیا، بسر می برید، سوار قایق سنتی نوبه مصر که فلوکه felucca نامیده می گردد شوید. این قایق ها که به وسیله بادبان به حرکت در می آیند، شما را به سفری مفرح روی رودخانه نیل می برند و گوشه ای از طرز زندگی مردم آن منطقه در قرن های متمادی را برایتان به نمایش می گذارند. شما می توانید در طول این سفر از قایق پیاده شوید و درون یکی از روستاهای نوبه Nubia قدم بزنید و در کوچه ها و مسیر هایی که نسل های بی شماری از آنها عبور نموده و در میان آنها زندگی نموده اند به گشت و گذار بپردازید.

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه: بالن سواری در کاپادوچیه Cappadocia، ترکیه

هیچ چیز رمانتیک تر و هیجان انگیز تر از بالن سواری روی دودکش های افسانه ای کاپادوچیه Cappadocia در ترکیه، خوابیدن در یک غار یا یک سوییت در یک عمارت قدیمی روی تپه های آن نیست. با تپه نوردی و انجام دوچرخه سواری کوهستان در اطراف دره پیجن Pigeon Valley، منطقه نوشهر Nevşehir را مانند خانه خود بدانید. مسیر هایی با منظره های بسیار زیبا در این منطقه طبیعی خارق العاده وجود دارند که به وسیله فوران آتشفشان ها در حدود سه میلیون سال قبل به وجود آمده اند. قرن ها باد، باران و آب و هوای بسیار گرم یا سرد باعث خلق شدن شکل های بسیار عجیب و فوق العاده ای شده اند که امرزه آنها را با عنوان دودکش های افسانه ای می شناسیم. منظره این دودکش ها از درون یک بالن و از فاصله ای معین از زمین، واقعا حیرت انگیز و خیره کننده است؛ بخصوص وقتی که با فرد مورد علاقه تان در تماشای آن شریک باشید.

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه: شنا در یک غار در ریورا مایا Rivera Maya، مکزیک

شما به آسانی می توانید تمامی تعطیلات خود را به آفتاب گرفتن و غواصی کردن در شبه جزیره یکاتان Yucatan و سواحل بسیار زیبای آن بگذرانید؛ اما اگر تنها این کارها را انجام دهید، تماشا یک دنیا زیرزمینی بی نظیر را از دست می دهید. شهاب سنگی که 65 میلیون سال پیش با این منطقه برخورد نموده است، باعث به وجود آمدن یک منطقه زمین شناسی خاص شده است که مملو از سنگ های آهکی می باشد. این سنگ ها اجازه می دهند رطوبت به آسانی از میان آنها عبور کند. در نتیجه، هزاران مخزن طبیعی زیرزمینی از آب خلق شده اند که در زبان مایایی به آنها چاه مقدس می گویند. این استخر های غنی معدنی زمانی به وجود آمده اند که سقف سنگ آهکی یک غار شکسته و پایین ریخته است و بدین وسیله یک استخر زیرزمینی روباز با منظره آسمان را پدید آورده است. بسیاری از این استخر های زیرزمینی برای شنا کردن و غواصی کردن به روی عموم باز هستند و هر کدام از آنها جذابیت خاص خود را دارند. برای مثال، گرن سنوت Gran Cenote که در فاصله دو ساعته از تولوم Tulum واقع شده است، دارای آب های بسیار شفاف و جنگل های انبوه در اطرافش است؛ در حالی که دوس اوجوس Dos Ojos (یا دو چشم) یک استخر با آب شفاف و یک چاه تاریک و غاری شکل دارد. فرقی نمی نماید به بازدید از کدام این نقاط تماشایی بروید؛ بهرحال تجربه ای فوق العاده خواهید داشت که یک عمر برایتان به یادگار می ماند؛ بخصوص اگر یک زوج جوان و عاشق باشید.

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه: سفری ماجراجویانه با کشتی

کروز ها Cruises یا سفر هایی که با کشتی صورت می گیرند، بسیار رمانتیک هستند؛ اما یک ماجراجویی بزرگ محسوب نمی شوند. اما سفر کردن روی یک کشتی کوچک می تواند هم رمانتیک و هم ماجراجویانه باشد. در طول روز، شما در انواع فعالیت ها از جمله تپه نوردی، کوه نوردی، کایاک سواری، غواصی و غیره شرکت می کنید؛ سپس در هنگام شب، برای خوردن یک غذای عالی، یک نوشیدنی خوب و همصحبتی و وقت گذرانی به کشتی بر می شد. اگر از آن دسته زوج هایی هستید که در پی کمی ماجراجویی در یک فضای رمانتیک هستید، در خصوص این کروز ها تحقیق کنید و برترین آنها را انتخاب نمایید. در گزینه های مورد نظر شما، سفر به آلاسکا Alaska، بازدید از جزایر گالاپاگوس Galapagos و حتی قایق سواری به سمت آنتارکتیکا Antarctica (قطب جنوب) نیز ممکن است وجود داشته باشند.

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه: اقامت در یک مزرعه توریستی دنج

خودتان را تصور کنید که با فرد مورد علاقه تان در یک اتاق دنج یا یک کابین خصوصی که با طبیعت خارق العاده احاطه شده است هستید. گاهی یک آهوی کنجکاو بینی اش را به پنجره کابینتان می فشارد و گاهی صدای زوزه یک گله گرگ را از فاصله دور می شنوید. اما در هر حال این مزارع توریستی می توانند یک انتخاب فوق العاده برای یک گریزگاه رمانتیک در هر زمان از سال، بخصوص در زمستان، باشند. وقتی در این مزارع اقامت دارید، می توانید به اسب سواری در برف یا اسکی کردن در مسیر های دور افتاده بروید. سپس در یک وان خصوصی پر از آب داغ شناور شوید و قبل از این که برای شام خوردن اقدام کنید، یک ماساژ عالی دو نفره را تجربه نمایید. شامتان را می توانید در اقامتگاه اصلی مزرعه و پشت یک میز آرام و ساکت به صورت دو نفره میل کنید یا به دوستان جدیدی که در این ماجراجویی با آنها آشنا شده اید بپیوندید.

منبع: همگردی

به "رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه ای که می توانید انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه ای که می توانید انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید