ویزای کانادا: برای ثروتمند بودن در کانادا چقدر عایدی ضروری است؟

به گزارش آشنایی با استانبول، اغلب کانادایی ها همیشه برابری نسبی عایدی را حداقل در شهرهای عظیم این کشور مورد تمجید قرار داده اند. با این حال، این تعادل عایدیی با گذشت سال ها، بیشتر و بیشتر به هم خورده است. از اواخر سال 2000، نابرابری عایدی در کانادا به طور کلی افزایش یافته است.

ویزای کانادا: برای ثروتمند بودن در کانادا چقدر عایدی ضروری است؟

درحالی که انتظار می رود اقتصاد کانادا در امسال حدود 2 درصد رشد داشته باشد و در بعضی استان ها هم حداقل دستمزد طی هفته گذشته افزایش یافت، اما همچنان حقوق قشر کارگر تناسبی با عایدیهای بالای قشر ثروتمند نداشته است.

آیا تابحال به این فکر نموده اید که این روزها برای قرار گرفتن جزو قشر ثروتمند کانادا چقدر باید عایدی داشته باشید؟ مقاله زیر عایدیی که شما در هر استان باید به دست آورید تا جزو طبقه ثروتمند قرار بگیرید را تعیین خواهد نمود. این داده ها از مرکز آمار کانادا و سایر منابع آنلاین تامین می شوند.

بر اساس اطلاعات سال 2015، ثروتمندترین استان کانادا، آلبرتا می باشد که در آن میانگین عایدی یک درصد برتر از قشر پرعایدی، حدود 303,039 دلار در سال می باشد. طبق آمار کانادا، میانگین عایدی میانه کانادا در سال 2015، حدود 10.8 درصد افزایش یافته است.

در ادامه مقاله، عایدی مورد احتیاج در هر استان به منظور قرار گرفتن جزو طبقه یک درصدی پرعایدی کانادا آمده است.

آلبرتا

اگر می خواهید در این استان جزو قشر پرعایدی محسوب شوید می بایست حداقل عایدی شما بیش از 300 هزار دلار در سال باشد. البته در کلگری، این مبلغ بالاتر از این می باشد! طبق گفته Huffington Post، عایدی لازم برای قرار گرفتن جزو قشر یک درصدی افراد پرعایدی حدود 451,609 دلار در سال می باشد.

انتاریو

در انتاریو، این مقدار به طور شگفت انگیزی بسیار پایین تر از آلبرتا است. شما باید حدود 236,267 دلار در سال عایدی داشته باشید. برای اینکه در تورنتو جزو قشر یک درصدی باشید به عایدیی حدود 301,883 دلار در سال احتیاج خواهید داشت.

سرزمین های شمال غربی

عایدی لازم در سرزمین های شمال غربی کانادا (Northwest Territories) حدود 229,629 دلار در سال می باشد.

نیوفاندلند و لابرادور

در استان نیوفاندلند، شما باید 223,398 دلار در سال عایدی داشته باشید تا ثروتمند محسوب شوید. در سنت جان (St. John) هم عایدی مورد احتیاج 256,918 دلار در سال می باشد.

بریتیش کلمبیا

با کمال شگفتی، میانگین عایدی مورد احتیاج در بریتیش کلمبیا نسبت به بعضی استان های کانادا کمتر می باشد، یعنی برای قرار گرفتن در طبقه یک درصدی ثروتمند به مبلغی حدود 207,649 دلار در سال احتیاج خواهید داشت. اگرچه این مقدار در ونکوور افزایش یافته و به 246,266 دلار در سال می رسد.

ساسکاچوان

در این استان هم عایدی مورد احتیاج 196,904 دلار در سال می باشد که این مقدار در ساسکاتون، بزرگترین شهر این استان، به 240,932 دلار در سال افزایش می یابد.

کبک

در کبک، میانگین عایدی قشر پرعایدی حدود 181,682 دلار در سال است. البته در مونترال این مقدار کمی بالاتر است و عایدی قشر یک درصدی حدود 224,060 دلار در سال می باشد.

مانیتوبا

در مانیتوبا، عایدی مورد احتیاج حدود 178,675 دلار در سال می باشد. در شهر وینیپگ، قشر ثروتمند عایدیی در حدود 203,935 دلار در سال احتیاج دارند.

نوا اسکوشیا

برای ثروتمند بودن در این استان هم باید حداقل 172,992 دلار در سال عایدی داشته باشید. در هالیفاکس، این مقدار به 204،622 دلار در سال هم می رسد.

نیوبرانزویک

در نیوبرانزویک، عایدی لازم برای این قشر حدود 160,474 دلار در سال می باشد که نسبت به دیگر منطقه ها کانادا مبلغ کمتری می باشد.

جزیره پرنس ادوارد

قشر یک درصدی ثروتمند در جزیره پرنس ادوارد کمترین عایدی لازم را در کانادا به خود اختصاص داده است، به طوری که برای قرار گرفتن در این قشر، به عایدی سالانه 151,695 دلار احتیاج خواهید داشت.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "ویزای کانادا: برای ثروتمند بودن در کانادا چقدر عایدی ضروری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: برای ثروتمند بودن در کانادا چقدر عایدی ضروری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید