بیگی: امیدوارم اتفاقات فصل قبل برای نساجی تکرار نشوند

به گزارش آشنایی با استانبول، هافبک دفاعی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: امیدوارم اتفاقات سال قبل برای تیم ما تکرار نشود و نتایج خوبی بگیریم.

بیگی: امیدوارم اتفاقات فصل قبل برای نساجی تکرار نشوند

سعید بیگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آشنایی با استانبول، در ارتباط با تمدید قراردادش با باشگاه نساجی گفت: واقعیت این است که من برای فصل آینده هم با باشگاه قرارداد داشتم ولی چند پیشنهاد به دستم رسیده بود در نهایت مذاکراتی را با باشگاه نساجی انجام دادم و نتیجه این شد که جدا از فصل آینده یک فصل دیگر هم با نساجی تمدید کنم.

وی در قسمت دیگری از حرف هایش اسم کرد: من در چند سال اخیر در نساجی جا افتادم و کار کردن با ساکت الهامی هم برایم مجذوب کننده است و این مربی از لحاظ فنی و شخصیتی مربی خوبی است. من امیدوارم فصل خوبی را برای طرفداران نساجی رقم بزنیم و دیگر اتفاقات سال گذشته برای این تیم تکرار نگردد. خوشبختانه هشتاد درصد تیم حفظ شده است و جذب بازیکنان تازه هم به ما یاری خواهد نمود تا تیم خوبی داشته باشیم.

بیگی در مورد اینکه قرار است چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر به چمن طبیعی تبدیل گردد، توضیح داد: این اتفاق خوبی برای نساجی است اما فکر می کنم زمانبر باشد و ما نتوانیم با آغاز لیگ برتر در بازی های خانگی در قائمشهر به میدان برویم. آنطور که من شنیدم بازی های خانگی ما در استادیوم دستگردی تهران انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیگی: امیدوارم اتفاقات فصل قبل برای نساجی تکرار نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگی: امیدوارم اتفاقات فصل قبل برای نساجی تکرار نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید