یاماگا، بزودی در تست های پزشکی اسقلال حاضر می شود، فیلیپه گشتات، یکی از گزینه های تقویت خط حمله

به گزارش آشنایی با استانبول، خبرگزاری خبرنگاران- کوین یامگا احتمالا به زودی با استقلال قرارداد امضا می نماید.

یاماگا، بزودی در تست های پزشکی اسقلال حاضر می شود، فیلیپه گشتات، یکی از گزینه های تقویت خط حمله

به گزارش آشنایی با استانبول، باشگاه وایل کلوب دانمارک با اشاره به جدایی آرتور کوین یامگا، بازیکن فرانسوی - کامرونی خود اعلام نمود: باشگاه ویل کلوب به یامگا اجازه جدایی و توافق با تیم دیگر را می دهد، اما هنوز توافقی با باشگاه دیگر صورت نگرفته است. با توجه به اینکه یامگا فرصت بازی کردن پیدا نکرد و دنبال بیشتر بازی کردن است، بعید نیست تغییر تیم بدهد. یامگا 25 ساله که ملیت فرانسوی - کامرونی دارد در پست هافبک راست بازی می نماید و این فصل در 5 بازی برای تیم ویل کلوب به میدان رفت.

اولین بازیکن خارجی فرهاد مجیدی برای فصل بیست و یکم لیگ معین شد. فرهاد مجیدی بعد از ملاقات با الهلال و روی کار آمدن مدیریت نو این باشگاه نفرات خارجی را مد نظر قرار داد و از مصطفی آجرولو خواست تا تیمش را تقویت کند. مدیرعامل استقلال هم بعد از اعلام این موضوع مذاکرات با بازیکنان خارجی را شروع کرد. طبق هماهنگی های انجام شده اولین بازیکن خارجی استقلال برای فصل نو معین شده و قرار است وی امروز وارد تهران گردد.

کوین یاماگا اولین بازیکن مد نظر فرهاد مجیدی است که قرار است امروز برای مذاکرات با باشگاه استقلال و شرکت در تست های پزشکی وارد تهران گردد. این بازیکن در پست دفاع راست بازی می نماید. روز گذشته فرهاد مجیدی نام احمد موسوی را در اختیار این باشگاه قرار داد تا به جای وی یاماگا را جذب کند.

نام نخستین بازیکن خارجی مدنظر استقلال معین شد. کوین یامگا بازیکن 25 ساله و فرانسوی است که قرار است به زودی راهی تهران گردد تا با شرکت در تست های پزشکی و انجام توافقات نهایی، قراردادش را با باشگاه استقلال به امضا برساند. کوین یامگا که اکنون عضو تیم وایله بولد کلاب دانمارک است و هم تیمی سعید عزت اللهی به شمار می رود، کارش را از تیم جوانان کیه وو ورنا ایتالیا شروع کرد. او سپس به تیم های سیه نا، آرزو، کارپی و پسکارا در ایتالیا پیوست و در ادامه راهی کشورش و تیم لا بریچونه فرانسه شد و پس از بازگشت به کیوو، فوتبال پرتغال و تیم آوس را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد. او خاتمه در سال 2020 به وایله بولد کلاب پیوست.

وایله اکنون بدون کسب پیروزی در قعر جدول لیگ دانمارک جای دارد و کوین یامگا هم این فصل در 11 بازی برای این تیم دانمارکی به میدان رفته که 2 پاس گل داده است. او فصل قبل هم 23 بار برای وایله بازی کرد و 2 پاس گل داد. بیشترین حضور این بازیکن 25 ساله، در تیم های پایه ایتالیا و اصطلاحا پریماورا بوده و او سابقه حضور در سری C ایتالیا را هم در کارنامه دارد.

برترین دوران عملکرد این بازیکن به فصل 2014 - 2015 بازمیگردد که برای تیم جوانان کیه وو 16 بار در 34 مسابقه گلزنی کرد که البته در آن فصل، پست او وینگر بود. او در فصل 2013 - 2014 پیروز شد با کیه وو اسم قهرمانی پریماورا ایتالیا (لیگ جوانان) را از آن خود کند. پست تخصصی یامگا مدافع راست است. او بعلاوه توانایی بازی به اسم وینگر راست و چپ را هم دارد. قرارداد این مدافع 1.87 متری در تابستان سال آینده به خاتمه می رسد. ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن را در حال حاضر 350 هزار دلار ارزیابی نموده است.

به طور کلی این بازیکن 189 بار در مسابقات مختلف به میدان رفته که 32 بار پیروز به گلزنی شده و 10 بار هم پاس گل داده و 19 مرتبه هم از داوران کارت زرد دریافت نموده است. به هر شکل این بازیکن به زودی راهی تهران خواهد شد تا در صورت توافق نهایی با مدیران استقلال، قراردادش را با آبی پوشان امضا کند. در صورتی که این بازیکن به صورت رسمی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه گردد، احتمال فراوان شاهد جدایی سیداحمد موسوی از استقلال خواهیم بود.

مهاجمی که نامش برای حضور در خط حمله استقلال مطرح شده، تنها یکی از گزینه های تقویت خط حمله این تیم است. حضور فیلیپه گشتات در استقلال هنوز قطعی نشده است. صبح امروز رسانه ها خبر از حضور گشتات در استقلال دادند، بازیکنی که سابقه بازی در استون ویلا و بلکبرن را دارد و اینطور اسم شد او قرار است فردا به ایران بیاید. فیلیپه گشتات تنها یکی از گزینه های خط حمله استقلال است، پس حضور او هنوز قطعی نیست و قرار نیست فردا به ایران بیاید. مجیدی از میان گشتات و 2 گزینه دیگر در حال آنالیز است تا با جذب یکی از آنها بتواند خط حمله تیمش را تقویت کند و در واقع جانشین شیخ دیاباته را انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "یاماگا، بزودی در تست های پزشکی اسقلال حاضر می شود، فیلیپه گشتات، یکی از گزینه های تقویت خط حمله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاماگا، بزودی در تست های پزشکی اسقلال حاضر می شود، فیلیپه گشتات، یکی از گزینه های تقویت خط حمله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید