تجهیز ساعت گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ به یک باتری بزرگ

به گزارش آشنایی با استانبول، شایعه شده است که ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ با یک باتری بزرگ عرضه می گردد.

تجهیز ساعت گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ به یک باتری بزرگ

ساعت های هوشمند خانواده گلکسی واچ 4 شرکت سامسونگ از جمله ساعت های شگفت انگیزی هستند که تنها یک نقطه ضعف بزرگ دارند و آن هم عمر باتری آن ها است.

البته به نظر می رسد که شرکت کره ای از این موضوع مطلع است، زیرا قبلاً شایعه ای شنیده ایم مبنی بر اینکه دستگاه های نسل Watch5 باتری های بزرگ تری خواهند داشت.

اکنون به تازگی شایعه جدیدی منتشر شده که می گوید در اواخر سال جاری، باید منتظر یک ساعت Watch5 Pro جدیدتر و درجه یک که در لیست سامسونگ بالاتر از مدل های Watch5 و Watch5 Classic قرار می گیرد، باشیم.

گفته می گردد که گلکسی واچ 5 پرو با باتری بزرگ 572 میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد. جالب است بدانید بزرگترین مدل Galaxy Watch4 دارای باتری 361 میلی آمپر ساعتی است؛ بنابراین ظرفیت باتری ساعت های آینده سامسونگ تقریباً 60 ٪ بیشتر از قبل خواهد بود.

گفته می گردد، کسانی که همه ویژگی های ساعت را روشن نمی نمایند، ممکن است با این باتری بتوانند 48 ساعت کامل از این دستگاه استفاده نمایند.

البته نکاتی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. اول از همه، این ساعت هوشمند احتمالاً با قیمتی حتی بالاتر از ساعت Galaxy Watch4 Classic 46mm عرضه خواهد شد.

بعلاوه تنها چیزی که در حال حاضر داریم یک شایعه تایید نشده است که باید دید سامسونگ چه واکنشی نسبت به آن خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

آشنایی با استانبول فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تجهیز ساعت گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ به یک باتری بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز ساعت گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ به یک باتری بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید