تعامل با سازمان های بین المللی بسیار شفاف است

به گزارش آشنایی با استانبول، مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تعامل و هماهنگی با سازمان های بین المللی با شفافیت کامل عمل می کنیم، زیرا شفافیت مهم ترین عنصر ایجاد اعتماد متقابل است.

تعامل با سازمان های بین المللی بسیار شفاف است

به گزارش گروه اجتماعی آشنایی با استانبول، کار و رفاه اجتماعی، حامد فروزان در سومین نشست از سلسله نشست های تخصصی و علمی اداره کل امور بین الملل با موضوع معرفی صندوق بچه ها سازمان ملل متحد (UNICEF)؛ چالش ها و فرصت ها، گفت: تمام اقدامات و برنامه های مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نهاد های بین المللی به شکل منسجم و منظم ادامه پیدا می کند.

وی افزود: ایجاد هم افزایی و انسجام داخلی سازمان ها و نهاد های زیر مجموعه وزارت مردم، راهبرد اصلی اداره کل امور بین الملل است.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: صندوق های زیر مجموعه وزارت مردم می توانند در قالب فعالیت های مسئولیت اجتماعی از کوکان کار و خیابان حمایت کنند.

فروزان خاطر نشان کرد: ایجاد و بهبود پنجره واحد الکترونیکی، موجب ساماندهی و شناسنامه دار شدن بچه ها کار و خیابانی می شود.

در این نشست مهدیه مشفقی، رییس گروه توسعه همکاری های غیر دولتی معاونت رفاه گفت:

با همکاری یونیسف در طول دوران پاندمی کرونا برای 11 هزار و 412 نفر از بچه ها کار اقلام بهداشتی توزیع شد.

وی با تشریح فعالیت های اجرا شده در این دوران گفت: طرح آزمایشی حمایت اجتماعی مشروط، با هدف بهبود سلامت، تغذیه و آموزش بچه ها در سطح ملی اجرا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تعامل با سازمان های بین المللی بسیار شفاف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل با سازمان های بین المللی بسیار شفاف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید