توزیع بیش از 800 هزار تن آرد میان روستائیان

به گزارش آشنایی با استانبول، مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع 869 هزارو 719 تن آرد بین روستائیان سراسر کشور اطلاع داد.

توزیع بیش از 800 هزار تن آرد میان روستائیان

به گزارش گروه مالی آشنایی با استانبول به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، اسماعیل قادری فر با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از 800 هزار تن آرد در بین روستاییان توزیع شد، گفت: در راستای خدمات رسانی به روستاییان و کشاورزان و بعلاوه براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون روستایی در سطح روستا ها اقدام به توزیع آرد و کالا های اساسی می نماید.

این مسئول هدف از توزیع آرد بین روستاییان را ارائه خدمات بهتر و در راستای حمایت از روستاییان دانست و اظهار داشت: از مهمترین مزایای این اقدام تعاونی های روستایی، کاهش رفت وآمد روستاییان، صرفه جویی در وقت و هزینه است؛ و وی در ادامه اضافه نمود: سهمیه آرد هر شهرستان براساس آمار جمعیت شهری و روستایی محاسبه می گردد.

قادری فر با بیان اینکه عمده شرکت های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستاییان هستند، توضیح داد: در حال حاضر در بحث توزیع آرد در سطح کشور هیچ گونه مسئله ای وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در صورت توجه به قابلیت ها و پتانسیل ها، شبکه تعاون روستایی می تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توزیع بیش از 800 هزار تن آرد میان روستائیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 800 هزار تن آرد میان روستائیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید