جدیدترین بازی های استراتژیک سال 2024

به گزارش آشنایی با استانبول، بازی های استراتژیک و سبک های ترکیبی مشابه، به دلیل فکری بودن و نیاز بیشتر به کسب تبحر، طرفداران خاص خود را دارند. این بازی ها به نسبت بازی های اکشن، منابع کمتری را مصرف می کنند و به صورت آنلاین نیز می توان از این نوع بازی ها لذت برد.

جدیدترین بازی های استراتژیک سال 2024

آشنایی با استانبول : ازی دوستان در سال 2024 در انتظار بازی های نو استراتژیکی هستند که از سوی کمپانی های بازی سازی منتشر می شود.

در این گزارش بهترین بازی های استراتژیکی که امسال منتشر خواهد شد، معرفی می شوند.

1 - Manor Lords

این بازی استراتژیک و شبیه سازی بدون شک در سال 2024 حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. از بازی Manor Lords می توان به عنوان مدرن ترین بازی شهرسازی تاریخ بازی ها نام برد. در این بازی شما باید شهر خودتان را برپا کرده و در مسیر پیشرفت آن با دیگر شهرها به رقابت و نبرد بپردازید. گرافیک این بازی خیره کننده بوده و از واقعیت گرایی بالایی برخوردار است. برای نمونه فصل ها، بلایای طبیعی و شرایط جوی بسیار دقیق و بر اساس واقعیت در این بازی پیش بینی شده است.

Manor Lords علاوه بر ویندوز برای ایکس باکس نیز منتشر می شود و برای بازی با آن حداقل باید یک ویندوز با پردازنده corei-5 داشته باشید.

2- Espiocracy

اگر شما هم به تم های جاسوسی علاقمند هستید، باید منتظر انتشار بازی Espiocracy از شرکت اکس ویوو باشید. این بازی در دوران جنگ سرد و پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. شما در این بازی می توانید رئیس سازمان جاسوسی یکی از 74 کشور موجود در بازی باشید و بر اساس آن به انجام ماموریت ها بپردازید. تنوع کشورها و ماموریت ها در این بازی بالاست و به این زودی ها از انجام آن خسته نخواهید شد.

Espiocracy بازی سنگینی از نظر گرافیکی نیست و طیف بیشتری می توانند از آن استفاده کنند. این بازی برای ویندوز، لینوکس و مک به صورت همزمان منتشر خواهد شد.

3 - Tempest Rising

بازی Tempest Rising از نظر گرافیکی و موضوع بازی به بازی های کلاسیک استراتژیک شباهت بالایی دارد. کسب منابع، ساخت تجهیزات نظامی و نبرد، تم اصلی این بازی را تشکیل می دهند. گرافیک بازی ترکیبی از گرافیک دو بعدی و سه بعدی است و شما می توانید صحنه های بازی را در چند حالت مختلف ببینید. این بازی بیشتر برای نبردهای آنلاین طراحی شده و از نظر فروش نیز روی این بخش از بازی دوستان حساب ویژه ای باز کرده اند.

این بازی محصول مشترک 4 شرکت بزرگ بازی سازی است و برای ویندوز منتشر خواهد شد.

4 - Ara History Untold

این بازی استراتژی نیز از تم نبرد تمدن ها برای پیشبرد داستان خود بهره برده است. شما در بازی Ara History Untold تمدنی را در نظر گرفته و تلاش می کنید تا این تمدن را به مراحل بعدی و پیشرفته تری برسانید. در این بازی شخصیت های مهم تاریخی برای تمدن های مختلف از هارون الرشید گرفته تا جرج واشنگتن، شبیه سازی شده اند.

این بازی از نوع بازی های استراتژیک بر اساس نوبت حرکت بوده و فقط برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است.

5 - Men of War II

سالهاست که بازی هایی بر اساس جنگ جهانی دوم ساخته می شوند و هنوز هم این نوع از بازی ها طرفداران خاص خود را دارند. Men of War II نیز یکی از نوترین بازی های مبتنی بر حوادث جنگ جهانی دوم است.

در این بازی شما در نقش رهبری یکی از طرفین حنگ، امکان کنترل نبردها را خواهید داشت. این بازی برای بهتر کردن تجربه کاربری از آخرین تکنیک های هوش مصنوعی استفاده کرده است.

منبع: کاماپرس

منبع: توریسم آنلاین

به "جدیدترین بازی های استراتژیک سال 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین بازی های استراتژیک سال 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید