دستور ضرغامی برای تسریع حل مسائل گردشگری و صنایع دستی نائین

به گزارش آشنایی با استانبول، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، دستور ضرغامی برای تسریع حل مسائل گردشگری و صنایع دستی نائین صادر شد.

دستور ضرغامی برای تسریع حل مسائل گردشگری و صنایع دستی نائین

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با الهام آزاد، نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی ملاقات و گفت وگو کرد.

در این ملاقات درباره موضوعات ماموریتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان های نائین و خوروبیابانک و ظرفیت های غنی و بکر حوزه گردشگری این شهرستان ها گفت وگو شد.

بعلاوه موضوعات بازار تاریخی دوره ایلخانیان، مسجد نائین متعلق به قرن (چهارم هجری قمری)، خانه پیرنیا و خانه فاطمی، کاروانسرای بلاباد، بستانک و آسیاب آبی ریگاره محمدیه ، نارین قلعه، قلعه عاشورگاه محمدیه، قلعه یابرزو نیستانک، قلعه رستم بافران، قلعه شهداد، مزرعه امام، حمام های قدیمی نوآباد و بافت شهری و قدیمی نائین و محمدیه نیز در این ملاقات مورد بحث و گفت وگو نهاده شد.

در این ملاقات درباره قالی بافی، عبابافی و سفالگری و بسیاری از جاذبه های دیگر استان به منظور توسعه گردشگری و رونق بازار صنایع دستی بحث و گفتگو شد.

مهندس ضرغامی بعد از شنیدن نظرات نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی و همراهانش، دستورات لازم برای بهبود و تسریع امور مربوط به سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را صادر کرد.

منبع: همگردی

به "دستور ضرغامی برای تسریع حل مسائل گردشگری و صنایع دستی نائین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ضرغامی برای تسریع حل مسائل گردشگری و صنایع دستی نائین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید