محکومیت 9 میلیادری پرسپولیس ، شکایت لژیونر سرخ ها دردسرساز شد!

به گزارش آشنایی با استانبول، کمیته شرایط فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده های مطروحه اظهار داشت.

محکومیت 9 میلیادری پرسپولیس ، شکایت لژیونر سرخ ها دردسرساز شد!

به گزارش آشنایی با استانبول آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته شرایط بازیکنان آرای نو خود را در مورد پنج پرونده مطروحه به توضیح زیر گفت:

  • دردسر بزرگ برای سرخ ها | بدهی پرسپولیس در پرونده سرمربی سابق سه برابر شد!

با توجه به شکایت علی قربانخانی از باشگاه پیکان تهران، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 560 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 34 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

در پی شکایت عبداله ناصری از باشگاه نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون و 930 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 74 میلیون و 140 هزار و 274 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 499 میلیون و 70 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علی علیپور از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 9 میلیارد و 10 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 196 میلیون و 418 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 900 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت باشگاه سایپا از محمدرضا دیناروند، کمیته شرایط دعوی باشگاه سایپا به طرفیت محمدرضا دیناروند مردود گفت.

با توجه به شکایت حکیم حزباوی پور از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت فصل اول و 470 میلیون ریال بابت غرامت فصل دوم به عنوان اصل خواسته و مبلغ 27 میلیون و 686 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم می شود و نسبت به مازاد خواسته قرار رد دعوی صادر می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "محکومیت 9 میلیادری پرسپولیس ، شکایت لژیونر سرخ ها دردسرساز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت 9 میلیادری پرسپولیس ، شکایت لژیونر سرخ ها دردسرساز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید