معرفی 30 مدل آشپزخانه فوق العاده شیک با کابینت سفید

به گزارش آشنایی با استانبول، کابینت سفید پرطرفدارترین نوع کابینت بین تمام مردم دنیا است. اغلب مردم رنگ سفید را بخاطر شیکی و سادگی آن انتخاب می نمایند به همین دلیل مناسب دیدم در این مطلب به معرفی 30 مدل از جدیدترین آشپزخانه هایی بپردازم که به تازگی طراحی شده اند. هر کدام از این آشپزخانه ها از سبک طراحی متفاوتی استفاده می نمایند، بعضی مدرن هستند و بعضی امروزی، بعضی کوچک هستند و بعضی دیگر عظیم و جادار، اما با وجود تمام این تفاوت ها، یک چیز در بین تمام این آشپزخانه ها یکسان است، ست کامل کابینت سفید، ویژگی یکسان آشپزخانه های زیر می باشد.

معرفی 30 مدل آشپزخانه فوق العاده شیک با کابینت سفید

آشپزخانه یکدست سفید فضایی بسیار مناسب برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می نماید. البته یک آشپزخانه مدرن یا کلاسیک با کابینت های سفید به مقدار کافی زیبا و شکیل است و نیازی به اضافه کردن رنگ های دیگر ندارد اما بعضی ترجیح می دهند از رنگ های دیگر مانند قهوه ای، زرد، مشکی و … برای جذابیت بیشتر استفاده نمایند. اگر ظاهری یکدست سفید می خواهید خوب است کابینت سفید آشپزخانه را با کفپوش های سرامیکی سفید رنگ ترکیب کنید. آنهایی که ظاهری متنوع تر می خواهند کفپوش چوبی یا صفحه روی کابینت چوبی گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

آشپزخانه زیر یک نمونه بسیاری عالی از آشپزخانه یکدست سفید و مدرن را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید تمام اجزای این آشپزخانه مانند کابینت، جایگاه و دیوارها و حتی سرامیک های کف هم یکدست سفید هستند. در آشپزخانه دوم دیوار پشت ظرفشویی خیلی جالب با کاشی های سفید رنگ البته نه به طور کامل پوشیده شده است. کابینت ها طرحی امروزی داشته و درب آنها حاشیه دار است. میزن ناهار خوری چوبی خیلی زیبا در زمینه سفید رنگ آشپزخانه خود را نشان می دهد.

آشپزخانه زیر هم از کابینت های سفید ساده با دستگیره های کشیده فلزی و بعلاوه یک میز چوبی ساده تشکیل شده است. از آنجایی که فضای آشپزخانه بسیار کوچک است تمام لوازم و کابینت های ضروری در یک دیوار قرار گرفته و حتی یخچال فریزر هم به صورت توکار داخل کابینت قرار گرفته است. کابینت سفید بدون شک برترین انتخاب برای آشپزخانه ای به این کوچکی خواهد بود. آشپزخانه بعدی خیلی جالب تر است. این آشپزخانه چند پله پایین تر از کف خانه اتاق نشیمن قرار گرفته و از اطراف با دیوار محدود شده است. ساخت یک مکعب توخالی برای آشپزخانه آن هم در وسط خانه و پایین تر از کف خانه، ذوق، جرات و البته پول زیادی می خواهد.

وقتی از کابینت سفید در آشپزخانه خود استفاده می کنید، فرصت خیلی خوبی خواهید داشت تا دیوار بین کابینت ها یا دیوار پشت ظرفشویی را با مدلی متفاوت طراحی کنید. در آشپزخانه زیر دیوار بین کابینت ها رنگی بسیار نزدیک به سفید دارد اما کاملا سفید نیست. بخاطر استفاده از شیشه پلکسی در این مکان، ظاهر یکدستی بین کابینت های هایگلاس و دیوار بین کابینت ها ایجاد شده است. آشپزخانه دوم میز طرحی مشابه دارد اما دیوار بین کابینت کرم رنگ بوده و با نور مخفی روشن شده است.

آشپزخانه زیر خیلی هوشندانه طراحی شده اما شاید در نگاه اول متوجه ویژکی جالب آن نشوید. اگر به قسمت بالای کابینت ها نزدیک سقف نگاه کنید متوجه قالب ریزی جالبی می شوید که کابینت ها را خیلی زیبا به سقف متصل نموده طوری که احساس می کنید کابینت های بالایی، قد بسیار بلندی دارند. باقی قسمت های آشپزخانه با رنگ های خاکستری و سفید ترکیب شده است. دیوار بین کابینت هم از جنس سنگ مرمر بوده که بنظرم برترین گزینه برای این مکان است. شکل های بعدی طرح های جالب دیگر را نشان می دهند.

شکل زیر یک نمونه بسیار خلاقانه و شیک دیگر از نوع طراحی آشپزخانه های کوچک آپارتمانی را نشان می دهد. آشپزخانه یکدست رنگ سفید خورده تا با رنگ زردی که قسمتی از پنجره و قسمتی از کابینت و دیوار آشپزخانه را دربر گرفته تزیین گردد. البته فقط این رنگ نیست که توجهات را جلب می نماید، لیوان های زرد رنگ قرار گرفته روی کانتر و بعلاوه ظرف های رنگارنگ روی قفسه، همگی جذابیت و شادی بی حد و حصری به اینآشپزخانه کوچک داده است.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

30 عکس دکوراسیون آشپزخانه نو با رنگ کابینت سفید طوسی

مدل کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و امروزی

44 عکس کابینت آشپزخانه مدل نو و شیک طراحی شده در سال 2017

کابینت سفید و سیاه چوبی در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی

کابینت سفید

منبع: اتاق

به "معرفی 30 مدل آشپزخانه فوق العاده شیک با کابینت سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 30 مدل آشپزخانه فوق العاده شیک با کابینت سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید