اسناد مالکیت تخت جمشید و کاخ اردشیر بابکان صادر شد

به گزارش آشنایی با استانبول، مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از صدور اسناد مالکیت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید و اثر جهانی کاخ اردشیر بابکان خبر داد.

اسناد مالکیت تخت جمشید و کاخ اردشیر بابکان صادر شد

به گزارش آشنایی با استانبول، غلامرضا کیانی امروز، 12 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: در راستای تثبیت و صدور اسناد مالکیت اماکن تاریخی و میراث فرهنگی استان فارس و با همت ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های مرودشت و فیروزآباد اسناد مالکیت کاداستری مجموعه میراث جهانی تخت جمشید و کاخ اردشیر بابکان صادر شد.

وی شرح داد: محدوده مجموعه میراث جهانی تخت جمشید پس از زمین مرجع شدن از طریق شرکت طرف قرارداد و جانمایی و تطبیق آن با پلاک های مجاور از طریق همکاران اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مرودشت و پیگیری های این اداره در نهایت منجر به صدور سند مالکیت این اثر جهانی شد.

کیانی اظهار کرد: همچنین پس از دریافت تقاضا و ارائه نقشه میراث جهانی کاخ اردشیر بابکان، بررسی و تنظیم صورتجلسه کارشناسی از طریق کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فیروزآباد منجر به صدور سند مالکیت کاداستری این اثر تاریخی شد.

به گزارش آشنایی با استانبول، به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک فارس، مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به اهداف تحولی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مسیر تثبیت مالکیت ها و قرار گرفتن فارس در مثلث طلایی گردشگری کشور افزود: به همین علت تسریع در صدور اسناد مالکیت اماکن مذهبی و تاریخی استان را در دستور کار داریم.

منبع: دنیای سفر

به "اسناد مالکیت تخت جمشید و کاخ اردشیر بابکان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسناد مالکیت تخت جمشید و کاخ اردشیر بابکان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید