انتشار تصاویر نو گوشی مالی ردمی 10C

به گزارش آشنایی با استانبول، به تازگی عکس هایی از گوشی Redmi 10C منتشر شده است که طراحی و رنگ های مختلف آن را نشان می دهد. به جز طراحی، مشخصات کلیدی و نسخه های مختلف این دستگاه نیز افشا شده است.

انتشار تصاویر نو گوشی مالی ردمی 10C

به گزارش آشنایی با استانبول، انتظار می رود گوشی Redmi 10C به زودی در بازار های مختلف عرضه گردد. در واقع، این گوشی هوشمند اخیراً در یکی از فروشگاه های خرده فروشی که عکس های مطبوعاتی خود را ارائه می نماید، دیده شده است. اکنون وبسایت خبری MySmartPrice قیمت، نسخه ها و رنگ های این گوشی هوشمند مقرون به صرفه قیمت را فاش نموده است. این رنگ ها و نسخه ها قرار است در بازار اروپا عرضه گردد. علاوه بر این مشخصات، تصاویر زنده این گوشی در اینترنت منتشر شده است.

گوشی Redmi 10C به زودی در بازار اروپا عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه در اتحادیه اروپا بین 150 تا 200 یورو خواهد بود. این گوشی در یک نسخه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در خصوص رنگ های این گوشی می دانیم که این دستگاه در سه رنگ خاکستری، سبز و آبی ارائه می گردد.

علاوه بر عکسی که پیشتر از این دستگاه منتشر شده بود، اکنون تصویر زنده گوشی هوشمند نیز ارائه شده است. با یاری این تصویر بعضی از مشخصات این گوشی مقرون به صرفه قیمت افشا شده است. گوشی Redmi 10C دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی Dot-Drop با بریدگی ناچ است. این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی است. سنسور اصلی در این سیستم، یک لنز 50 مگاپیکسلی می باشد. در پنل جلویی، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی واقع شده است.

این گوشی هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 SoC همراه با یک حافظه مدل UFS پشتیبانی می نماید. این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این باتری با استفاده از شارژ سریع 18 واتی شارژ می گردد. این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی نیز هست.

کاربران باید توجه داشته باشند که مشخصات ارائه شده، به طور قابل توجهی با آنچه که قبلا در فهرست خرده فروشان دیدیم، فرق دارد؛ بنابراین ممکن است این گوشی در بازار های مختلف مشخصات متفاوتی داشته باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "انتشار تصاویر نو گوشی مالی ردمی 10C" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصاویر نو گوشی مالی ردمی 10C"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید