طراحی مجذوب کننده گوشی موتورولا Moto G52

به گزارش آشنایی با استانبول، گوشی Moto G52 قرار است روز 25 آوریل (پنجم اردیبهشت) عرضه گردد. با این حال پیش از رونمایی رسمی از این گوشی طراحی آن منتشر شده است.

طراحی مجذوب کننده گوشی موتورولا Moto G52

به گزارش آشنایی با استانبول، موتورولا قرار است نوترین گوشی سری جی یعنی Moto G52 را در 25 آوریل (پنجم اردیبهشت) در هند معرفی کند. در ابتدا، این دستگاه چند روز پیش در بازار اروپا عرضه شد. نسخه هندی نیز دارای مجموعه ای از مشخصات مشابه با مدل اروپایی خواهد بود. علاوه بر مشخصات، قیمت نسخه هندی Moto G52 آینده اخیراً به صورت آنلاین منتشر شده است. اکنون، یک ویدیو از این دستگاه درست قبل از عرضه رسمی آن به صورت آنلاین منتشر شده است.

این ویدیوی نو به وسیله یکی از افشاگران سرشناس هندی، Mukul Sharma، به اشتراک گذاشته شده است که در آن گوشی هوشمند در رنگ Porcelain White دیده می گردد. ما انتظار داریم که گزینه های رنگی Charcoal Grey و Glacier Blue نیز برای Moto G52 مانند نوع بین المللی آن وجود داشته باشد. ویدئوی منتشر شده از Moto G52، طراحی این دستگاه را در شکوه کامل خود نشان می دهد. در پنل پشتی این دستگاه، یک روکش براق و یک ماژول دوربین بیضی شکل برای قرار دادن سنسور های سه گانه دوربین ارائه می گردد.

لوگوی موتورولا در وسط پنل پشتی دیده می گردد. در پنل جلویی این گوشی هوشمند حاشیه کمتری در اطراف لبه ها مشاهده می گردد و یک سوراخ پانچ مرکزی برای سنسور دوربین جلویی نیز وجود دارد. این افشاگر محبوب بعلاوه ادعا نموده که گوشی Moto G52 باریک ترین گوشی هوشمند در این محدوده قیمت خودش خواهد بود. ضخامت این گوشی تنها 7.9 میلی متر و وزن آن 169 گرم است.

همان طور که گفتیم مشخصات این گوشی نیز فاش شده است. گوشی هوشمند Moto G52 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ POLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 680 که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است، استفاده می نماید. این گوشی برای افزایش ظرفیت حافظه از یک اسلات اختصاصی microSD نیز پشتیبانی می نماید. علاوه بر این، می دانیم که این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی است. سیستم دوربین این گوشی شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می گردد.

در پنل جلویی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی وجود دارد. انرژی این دستگاه به وسیله یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی تامین می گردد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به بلندگو های استریو با Dolby Atmos، استاندارد IP52، جک 3.5 میلی متری هدفون و حسگر اثر انگشت در کنار قاب اشاره نمود.

با توجه به اطلاعات قبلی، گوشی Moto G52 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 17999 روپیه (تقریبا برابر با 235 دلار) به فروش می رسد. در این محدوده قیمت، این دستگاه رقیب سرسختی برای سایر دستگاه های میان رده خواهد بود. علاوه بر این، تأیید شده است که برای خرید نسخه هندی این گوشی می توان به وسیله فروشگاه اینترنتی Flipkart اقدام کرد.

منبع: gizbot

منبع: فرارو

به "طراحی مجذوب کننده گوشی موتورولا Moto G52" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مجذوب کننده گوشی موتورولا Moto G52"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید