انتقال سند مالکیت 120 هزار مترمربع زمین به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی

به گزارش آشنایی با استانبول، ایلنا/ براساس اخبار واصله، انتقال سند مالکیت 120 هزار مترمربع زمین به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی صورت پذیرفت.

انتقال سند مالکیت 120 هزار مترمربع زمین به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی

خشایار نیکزادفر (مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی) گفت: براساس تبصره 2 ماده 1 قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصوب سال 82، مجلس شورای اسلامی شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی وارث تمامی اموال و دارایی های سازمان ایرانگردی و جهانگردی سابق است.

او اضافه کرد: در سالهای گذشته بعضی از این اموال در اختیار سایر دستگاه ها قرار گرفته بود و واحد املاک و مستغلات شرکت با کوشش فراوان سعی در برگرداندن این اسناد به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی داشت.

نیکزادفر با تاکید بر احقاق حقوق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته ظرف یک سال گذشته پیروز شدیم سند 120 هزار مترمربع زمین را به نام شرکت انتقال دهیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به جزئیات اسناد انتقال یافته اضافه کرد: انتقال سند دو زمین بایر یکی به مساحت 87 هزار و 500 مترمربع در مرودشت استان فارس و در جوار تخت جمشید و دیگری به مساحت 19هزار مترمربع در استان خوزستان و در منطقه آزاد اروند ظرف یک ماه و نیم اخیر صورت گرفته است.

نیکزادفر ادامه داد: بعلاوه انتقال سند دو زمین با کاربری اداری در تهران و ساری به ترتیب به مساحت 400 و 275 مترمربع و سه زمین با کاربری هتل در شهرستان خواف خراسان رضوی به مساحت 4238 مترمربع، در شهرستان بیله سوار اردبیل به مساحت 3521 مترمربع و در مشگین شهر اردبیل به مساحت 2544 مترمربع صورت گرفته است.

منبع: همگردی

به "انتقال سند مالکیت 120 هزار مترمربع زمین به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال سند مالکیت 120 هزار مترمربع زمین به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید