برای بسته بندی موثر انواع پودر چه باید کرد؟

به گزارش آشنایی با استانبول، پاکت پودر زیپ دار پنجره ای برای انواع یک بسته بندی محکم و مطمئن می باشد که از قاسد شدن انواع پودر جلوگیری می نماید. پاکت زیپ دار پنجره دار کرافت یاری می نماید تا یک بسته بندی شیک و با ظاهر مجذوب کننده برای افزایش فروش انواع پودر داشته باشید. این پاکت ها بسیار مقاوم هستند و به راحتی پاره نمی شوند و بعد از هر بار استفاده به راحتی قفل می شوند تا پودرهای شما از خرابی و فساد حفظ شوند. آن ها را در رنگ ها و طرح های متنوع در تعداد کم مانند جعبه آماده و ساک دستی آماده می توانید سفارش دهید.

برای بسته بندی موثر انواع پودر چه باید کرد؟

برای بسته بندی موثر انواع پودر چه باید کرد؟

انواع پودر مانند پودر پروتئین که یک مکمل غذایی است که معمولاً به وسیله بدنسازان و سایر ورزشکاران استفاده می گردد برای بسته بندی در در پاکت های پنجره ای زیپ کیپ ایده آل هستند. مصرف روزانه پودر پروتئین بعلاوه باعث تقویت سیستم ایمنی، یاری به بهبود زخم ها و بعلاوه حفظ سلامت پوست می گردد. آب پنیر، تخم مرغ، سویا یا برنج منابع پروتئینی هستند که برای فراوری پودری پردازش می شوند که می توان آن را با شیر، آب میوه و آب مخلوط کرد.

پودر پروتئین را بعلاوه می توان روی غذا پاشید یا در دستور العمل ها ترکیب کرد. این پودرها معمولا هر روز استفاده می شوند، بنابراین احتیاج به یک بسته بندی محافظت شده و مطمئن دارند. و از آنجایی که این پودرها از مواد فاسد شدنی تهیه شده اند، به بسته بندی پودر پروتئینی تخصصی احتیاج دارند.

کیسه های ایستاده بسته بندی پودر پروتئین ایده آل را می سازند. ساخته شده با لمینیت چندین لایه فیلم طراحی شده علمی با هم،

پاکت های پنجره ای زیپ کیپ بادوام و مقاوم در برابر سوراخ شدن هستند. این پاکت ها به نام کیسه های ایستاده نیز در بین مردم شناخته شده هستند.

پاکت های پنجره دار انواع پودر با حفظ طراوت، رطوبت، طعم، عطر و جلوگیری از آفات، از محتویات محافظت نموده و عمر آن ها را افزایش می دهند.

ویژگی های بسته بندی انواع پودر چیست؟

این پاکت ها در ابعاد مختلف و استاندارد موجود هستند و با قسمت بریدگی پارگی، در بالای پاکت برای باز شدن آسان و بسته شدن دوباره با زیپ برای انواع پودر طراحی شده اند. با استفاده از کیسه های ایستاده برای ذخیره سازی راحت، بسته بندی انواع پودر بسیار مورد پسند مصرف کننده است. و از آنجایی که این پاکت ها پایه محکم و کناره های ثابتی دارند، به راحتی در کمد آشپزخانه و یا قفسه فروشگاه، بدون ریختن و فاسد شدن نگهداری می شوند. آن ها بسیار مقاوم می باشند.

پایه و کناره ها چندین عملکرد بازاریابی را نیز انجام می دهند. ابتدا، پاکت های زیپ دار روی قفسه ایستاده و در نتیجه از رقبا متمایز می شوند. ثانیا، می توان آن ها را با سوراخ های موجود در قسمت بالا، آویزان کرد تا امکان نمایش گزینه دیگری وجود داشته باشد. در نهایت، به علت داشتن فضای پنجره ای در جلو نمایش خوبی از محصول داشته و با وجود محل پهن مناسب پشت، می توان چاپ روی آن ها را نیز اعمال کرد. پاکت های پنجره دار گزینه های مختلفی را برای برند ارائه می دهند.

منبع: مجله چاپخونه

به "برای بسته بندی موثر انواع پودر چه باید کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بسته بندی موثر انواع پودر چه باید کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید