تبلت سامسونگ تب اس 8 اولترا با صفحه نمایش 14.6 اینچ معرفی گردید

به گزارش آشنایی با استانبول، سامسونگ نسل بعدی تبلت های خود به نام Galaxy Tab S8 را معرفی کرد. جالب ترین نکته در این خانواده، تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا با صفحه نمایش بسیار بزرگ 14.6 اینچی است و قیمت 1099 دلار است. دیگر تبلت های تازه این خانواده Tab S8 و Tab S8 Plus با مقدار هایی مشابه مدل های Tab S7 سال 2020 است.

تبلت سامسونگ تب اس 8 اولترا با صفحه نمایش 14.6 اینچ معرفی گردید

تبلت Tab S8 Ultra همان رویکردی را دارد که سامسونگ در گوشی های اولترا در پیش گرفته است؛ مدل بزرگ تر و دارای ویژگی های بیشتر به سایر مدل های هم خانواده.

تبلت تب اس 8 اولترا دارای یک صفحه نمایش 14.6 اینچی به میزان یک لپ تاپ کامپکت است و از پنل اولدی با رزولوشن 2960 در 1848 پیکسل و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز بهره می برد. این تبلت پرچم دار از حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین جلو با قابلیت تشخیص چهره، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1، مشابه پردازنده گوشی های S22 سود می برد و نویدبخش کارایی بالا را می دهد.

صفحه نمایش اولد با کیفیت، بزرگ، روشن و غنی از رنگ این تبلت، نویدبخش تماشای فیلم و بازی لذت بخش را می دهد. این نمایشگر 20 درصد بزرگ تر از صفحه نمایش Tab S7 با میزان 12.4 اینچ است و بزرگ ترین صفحه نمایشی است که می توانید روی یک تبلت داشته باشید؛ حتی بزرگ تر از صفحه نمایش تبلت های آیپد اپل!

دو دوربین در پنل جلویی و بریدگی نمایشگر این تبلت کار شده است. یک دوربین واید استاندارد و یک دوربین اولتراواید که هر دو 12 مگاپیکسلی هستند. سامسونگ سعی نموده بعضی ویژگی های تبلت های آیپد را در اینجا به کار بگیرد. مثلا، دوربین ها سعی می نمایند تصویر شما را در تماس های ویدئویی، وسط صفحه نگه دارند. بعلاوه، قابلیت محو کردن پس زمینه های تماس ها را دارند و یک میکروفون سه طرفه با سه نوع حذف نویز برای فراوری صدای واضح استفاده شده است.

تبلت Tab S8 Ultra با وزن 1.6 پوند (حدود 725 گرم) و عرض 13 اینچ و طول 8 اینچ، از نظر میزان به لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو نزدیک تر است تا اینکه یک تبلت نشان بدهد. سامسونگ می گوید تبلت تب اس 8 اولترا نسبت به تب اس 7، حدود 40 درصد قابلیت خمیدگی کمتری دارد و آلومینیوم استفاده شده در بدنه آن 30 درصد بیشتر شده است.

سامسونگ در جعبه این تبلت، یک قلم S Pen نیز قرار داده است ولی باید برای کاور صفحه کلید، خودتان دست به جیب شوید. افرادی که این تبلت را پیش سفارش دهند؛ صفحه کلید را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

اینکه اندروید 12 روی این تبلت بزرگ اجرا می گردد؛ تصور استفاده از آن را به عنوان یک لپ تاپ از بین می برد یا حداقل کاهش خواهد داد؛ چون می دانیم که اندروید یک سیستم عامل مناسب دسکتاپ نیست. سامسونگ با استفاده از ویژگی Dex و اگر صفحه کلید را به تبلت وصل کنید؛ محیطی شبیه به دسکتاپ فراهم می نماید.

سامسونگ می گوید قابلیت چند پنجره ای را در این ویژگی بهبود داده است و می توانید هر صفحه را بین سه برنامه مختلف تقسیم کنید و بعد میزان هر پنجره را تنظیم کنید تا بهره وری افزایش پیدا کند. از دیگر ویژگی های Dex می توان به حالت عمودی و تبدیل تبلت به یک نمایشگر لمسی بی سیم برای کامپیوترهای شخصی یا اسمارت فون ها اشاره نمود. می توانید فایل ها را بین دستگاه ها بکشید و رها کنید.

دو تبلت دیگر این خانواده، Tab S8 با قیمت 699 دلار و Tab S8 Plus با 899 دلار، تبلت های جدیدتری برای جایگزین با تبلت تب اس 7 هستند.

تبلت Tab S8 استاندارد با صفحه نمایش 11 اینچ و نرخ تازه سازی 120 هرتز و تبلت Tab S8 Plus با نمایشگر 12.4 اینچی اولد و باز نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز وارد بازار می شوند. هر دو به پردازنده رده بالای کوالکام Snapdragon 8 Gen 1، چهار بلندگوی دالبی ویژن، 8 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت مجهز هستند و از یک دوربین جلویی 12 مگایپسکل اولتراواید سود می برند.

تبلت Tab S8 مجهز به ارتباطات وای فای Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 است. تبلت Tab S8 Plus علاوه بر این دو، دارای گزینه مودم 5G است. پیش فروش این تبلت ها از امروز شروع شده و تا اواخر این ماه عرضه عمومی می شوند.

منبع: یک پزشک

به "تبلت سامسونگ تب اس 8 اولترا با صفحه نمایش 14.6 اینچ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت سامسونگ تب اس 8 اولترا با صفحه نمایش 14.6 اینچ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید