تخصیص بودجه برای تامین تجهیزات اطفای حریق عرصه های طبیعی

به گزارش آشنایی با استانبول، در حالی که در لایحه بودجه سال گذشته سهم سازمان حفاظت محیط زیست بیش از 1228 میلیارد تومان بود، این رقم در امسال به بیش از 2157 میلیارد تومان افزایش یافته و بخشی از آن برای تامین تجهیزات اطفای حریق عرصه های طبیعی در نظر گرفته شده است.

تخصیص بودجه برای تامین تجهیزات اطفای حریق عرصه های طبیعی

به گزارش آشنایی با استانبول بودجه سازمان حفاظت محیط زیست در امسال 2157 میلیارد و 69 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است که در چهار بخش هزینه خواهد شد. بودجه پیشنهادی دولت برایبرنامه پایش و مدیریت آلاینده های محیط زیست 482 میلیارد و 227 میلیون و 900 هزار تومان است که در بخش های مطالعه و حفاظت محیط زیست انسانی و ایجاد سیستم های کنترل و پایش آلودگی های محیط زیست صرف می گردد.

برای برنامه حفاظت، احیا و بهسازی اکوسیستم های تحت مدیریت 1485 میلیارد و 671 میلیون و 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است. در این بخش حفاظت پارک ملی گلستان و زیست کره دنا، حفاظت، پایش و احیای تالاب ها و رودخانه های در معرض خطر، حفاظت، پایش و احیای منطقه ها چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش، ارزشگذاری مالی منابع محیط زیستی، تامین تجهیزات یگان حفاظت و اطفای حریق منطقه ها تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست مد نظر است.

آموزش، توانمندسازی و ارتقای مشارکت های مردمی در حفظ و بهسازی محیط زیست یکی دیگر از برنامه های این بخش است که 166 میلیارد و 756 میلیون و 500 هزار تومان برای آن در نظر گرفته شده است که در صورت تصویب مجلس در زمینه های تامین فضاهای آموزشی، تدوین و اجرای برنامه آموزشی و پیغام رسانی زیست محیطی و ایجاد نظام جامع آمار و اطلاعات محیط زیستی کشور صرف خواهد شد.

آخرین برنامه ای که برای آن بودجه در نظر گرفته شده است، برنامه پژوهش های علمی، فناوری و فن آفرینی با 22 میلیارد و 414 میلیون و 300 هزار تومان اعتبار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تخصیص بودجه برای تامین تجهیزات اطفای حریق عرصه های طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص بودجه برای تامین تجهیزات اطفای حریق عرصه های طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید