تمدید محدودیت سفرهای جاده ای و جریمه متخلفان

به گزارش آشنایی با استانبول، معاون مرکز مدیریت راه های کشور از تمدید محدودیت ها برای انجام سفرهای بین استانی و بین شهری اطلاع داد و بر جریمه متخلفان بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید نمود.

تمدید محدودیت سفرهای جاده ای و جریمه متخلفان

پس از اتمام موعد تعطیلی دو هفته ای مشاغل و ادارات مختلف و محدودیت های تردد جاده ای شبانه، بین استانی و بین شهری، ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا رای به تمدید مهلت اجرا شدن این محدودیت ها داد. از همین رو، تردد خودروها با پلاک غیربومی در منطقه ها قرمز و نارنجی، اعمال جریمه های مصوب را در پی خواهد داشت. مژگان جلیلیان، معاون مرکز مدیریت راه های کشور در این رابطه اذعان کرد:

بر اساس آن چیزی که تا به امروز ابلاغ شده است، محدودیت های تردد جاده ای بین شهری و بین استانی همچنان ادامه دارد و در این صورت رانندگان متخلف قطعا جریمه خواهند شد.

جلیلیان ضمن اشاره به جریمه آن دسته از خودروهای شخصی که از استان و منطقه ها قرمز و نارنجی خارج یا به آن وارد می شوند، توضیح داد:

برای مثال اگر یک راننده با پلاک تهران از استان های شمالی به مقصد مرکز حرکت کند، چندین دوربین منتخب که البته عمدتا در ورودی و خروجی شهرها و استان هاست، او را جریمه می نمایند و در واقع این راننده در چندین مرحله جریمه خواهد شد.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور با تاکید بر عدم استفاده مردم از سفرهای جاده ای و تردد بین شهری در این دوران، گفت:

مردم حتی الامکان از سفرهای بین شهری خودداری نمایند و در این ایام از وسیله نقلیه شخصی برای سفرهای جاده ای استفاده ننمایند. اگر سفر ضروری پیش آمد، نهایتا می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی سفر خود را با وسائل حمل و نقل عمومی انجام دهند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "تمدید محدودیت سفرهای جاده ای و جریمه متخلفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید محدودیت سفرهای جاده ای و جریمه متخلفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید