جزئیات حضور کارکنان در محدودیت های آینده

به گزارش آشنایی با استانبول، .طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و ضروری، در محدودیت های آینده می توانند در شرایط قرمز تا 50 درصد، شرایط نارنجی یک سوم نسبت به کاهش حضور کارکنان خود اقدام کنند در مناطق با شرایط زرد نیز می توانند کارکنان به طور کامل حضور داشته باشند.

جزئیات حضور کارکنان در محدودیت های آینده

به گزارش آشنایی با استانبول، در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شرایط و فرایند بیماری کووید 19 در شهرهای کشور که در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مصوب شد، سازمان اداری و استخدامی نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و ادارات مرکز و استان ها و شهرستان ها را در هر یک از شرایط سه گانه هشدار معین کرده است.

در بخشنامه ای که از سوی جمشید انصاری - رئیس سازمان اداری و استخدامی - به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده، جزئیات حضور کارکنان معین شده است که البته نیروهای مسلح مشمول این بخشنامه نیستند.

طبق بخشنامه ای که در اختیار آشنایی با استانبول قرار گرفته است، به دستگاه های اجرایی اعلام شده به منظور کاهش ترددهای شهفرایندان و کارکنان دولت در شرایط هشدار، شرایط حضور کارکنان و فعالیت ادارات در مناطق با شرایط زرد این گونه است که کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری با 100 درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد.

همچنین در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام می شود.

اما در مناطق با شرایط نارنجی ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول در سطح ملی یا استانی نسبت به کاهش حضور کارکنان تا یک سوم اقدام کنند.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور 50 درصد کارکنان انجام خواهد شد.

اما در مورد مناطق با شرایط قرمز دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری می تواند نسبت به کاهش حضور تا 50 درصدکارکنان خود اقدام کنند، مشروط بر این که خللی در ارائه خدمات ضروری ایجاد نشود در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام می شود.

براساس اعلام رئیس سازمان اداری و استخدامی کلیه مراکز آموزشی، از جمله آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها به طور کامل تعطیل و صرفا کارکنانی که برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تاسیسات و سامانه های الکترونیکی ضروری باشند حضور پیدا می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزئیات حضور کارکنان در محدودیت های آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات حضور کارکنان در محدودیت های آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید