راهنمای خرید ماشین لباسشویی شش کیلویی

به گزارش آشنایی با استانبول، خبرنگاران- قیمت ماشین لباسشویی شش کیلویی در بازار بین شش تا 20 میلیون تومان است. مقرون به صرفه ترین مدل ها محصول برند های ایرانی مثل آبسال و بُست هستند و برای خرید ماشین لباسشویی شش کیلویی خارجی گاهی باید تا 20 میلیون تومان دست به جیب شد. موتور مدل های مقرون به صرفه قیمت داخلی از نوع تسمه ای است و محصولات خارجی و گران قیمت با موتور غیرتسمه ای در بازار حضور دارند. با این حال از دید فروشنده های لوزام خانگی ماشین لباسشویی های شش کیلویی ایرانی به خاطر صرفه مالی فروش بیشتری را تجربه می نمایند.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی شش کیلویی

گران ترین ماشین لباسشویی شش کیلویی

به گزارش آشنایی با استانبول، قیمت ماشین لباسشویی شش کیلویی خارجی می تواند نزدیک 20 میلیون تومان باشد. ماشین لباسشویی ال جی مدل 623ST را بعضی از فروشنده های لوازم خانگی 19 میلیون و 500 هزار تومان می فروشند و می توانیم آن را یکی از گران ترین ماشین لباسشویی های فعلی بازار بدانیم. این محصول در رنگ های سفید و نقره ای عرضه می گردد، 14 برنامه برای شستشوی لباس ها دارد و گرید انرژی آن A+++ است. بین گران ترین مدل های شش کیلویی بازار نام سامسونگ با محصول B1263 به چشم می خورد. فروشنده های لوزام خانگی این محصول را تقریبا 16 میلیون تومان می فروشند. دور موتور این ماشین لباسشویی هزار و 200 دور در دقیقه است. ارتفاع این ماشین لباسشویی تقریبا 85 سانتی متر و و وزن آن 59 کیلوگرم است. ماشین لباسشویی آریستون مدل AR6F 105 EX که برندی ایتالیایی محسوب می گردد، با قیمت 15 میلیون تومان یکی دیگر از مدل های گرانقیمت بازار بین انواع محصولات شش کیلویی به شمار می رود. 16 برنامه شستشو، دور موتور هزار دور در دقیقه و رده انرژی A بخشی از ویژگی های این ماشین لباسشویی 60 کیلویی محسوب می گردد و در بازار این مدل با رنگ سفید عرضه شده است. از برند ال جی ماشین لباسشویی شش کیلویی 621NW با قیمت 13 میلیون و 500 هزار تومان یکی دیگر از مدل های موجود در بازار است. این ماشن لباسشویی برای شستشو از 14 برنامه استفاده می نماید، ارتفاع آن به 85 سانتیمتر می رسد و رده انرژی آن A+++ است.

قیمت ماشین لباسشویی های شش کیلویی خارجی

برند

مدل

قیمت

ال جی

623ST

19 میلیون و 500 هزار تومان

سامسونگ

B1263

16 میلیون تومان

آریستون

AR6F 105 EX

15 میلیون تومان

ال جی

621NW

13 میلیون و 500 هزار تومان

مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی شش کیلویی

قیمت ماشین لباسشویی شش کیلویی ایرانی حداقل شش میلیون تومان است و این رقم بابت مدل های بُست و آبسال پرداخت می گردد. قیمت ماشین لباسشویی بست مدل 6110 شش میلیون تومان است و می توانیم آن را یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های شش کیلویی موجود در بازار بدانیم. سرعت چرخش موتور این محصول هزار دور در دقیقه است، روی بدنه آن صفحه نمایش LED غیرلمسی دیده می گردد و ارتفاع آن 85 سانتیمتر است. ماشین لباسشویی آبسال مدل REN6210 یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه قیمت بازار محسوب می گردد و در فروشگاه های لوازم خانگی تقریبا شش میلیون و 400 هزار تومان به فروش می رسد. سرعت چرخ موتور در این مدل هزار دور در دقیقه و ارتفاع آن 85 سانتیمتر است. قیمت ماین لباسشویی جی پلاس مدل 62003W تقریبا هفت میلیون و 500 هزار تومان است. این مدل داری 15 برنامه شستشوی اصلی است، سرعت چرخش موتور آن هزار و 200 دور در دقیقه برآورد می گردد و نمایشگر LCD روی بدنه شرایط دستگاه را نمایش می دهد. از برند چند ملیتی تی سی ال مدل شش کیلویی E62-A را در فروشگاه های لوازم خانگی هشت میلیون و 200 هزار تومان فروخته می گردد. ارتفاع این مدل 85 سانتیمتر است و در دو رنگ نقره ای و سفید در بازار عرضه می گردد.

قیمت ماشین لباسشویی های شش کیلویی ایرانی

برند

مدل

قیمت

بُست

6110

شش میلیون تومان

آبسال

REN6210

شش میلیون و 400 هزار تومان

جی پلاس

62003W

هفت میلیون و 500 هزار تومان

تی سی ال

E62-A

هشت میلیون و 200 هزار تومان

پرفروش ترین ماشین لباسشویی های شش کیلویی

ماشین لباسشویی شش کیلویی آبسال، ایکس ویژن، پاکشوما و تی سی ال به پرفروش ترین مدل های شش کیلویی بازار تبدیل شده اند. آنطور که فروشنده های لوازم خانگی می گویند، درحال حاضر مدل REN6210 آبسال با قیمت شش میلیون و 400 هزار تومان یکی از محبوب ترین ماشین لباسشویی های شش کیلویی بازار است. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS با قیمت هشت میلیون و 200 هزار تومان فروخته می گردد و از مشخصات آن می گردد به سرعت چرخش هزار و 200 دور در دقیقه موتور آن، صفحه نمایش LCD، و ارتفاع 85 سانتیمتری محصول اشاره نمود. قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 63100 تقریبا هشت میلیون تومان است. سرعت چرخش موتور این یکی هزار دور در دقیقه است و در دو رنگ نقره ای و سفید عرضه شده است. ماشین لباسشویی تی سی ال مدل E62-A را باید یکی دیگر از مدل های پرفرو بازار بدانیم. این محصول هشت میلیون و 200 هزار تومان ارزش دارد.

قیمت پرفروش ترین ماشین لباسشویی های شش کیلویی

برند

مدل

قیمت

آبسال

REN6210

شش میلیون و 400 هزار تومان

ایکس ویژن

TE62-AW/AS

هشت میلیون و 200 هزار تومان

پاکشوما

63100

هشت میلیون تومان

تی سی ال

E62-A

هشت میلیون و 200 هزار تومان

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید ماشین لباسشویی شش کیلویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید ماشین لباسشویی شش کیلویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید