10 مورد از زیباترین دریاچه های ایتالیا

به گزارش آشنایی با استانبول، از زمان غروب امپراتوری روم، دریاچه های ایتالیا گردشگران زیادی را به خود جذب نموده اند. آنها هنوز هم دلایل خوبی برای بازدید هستند.

10 مورد از زیباترین دریاچه های ایتالیا

این دریاچه ها (بسیاری از آنهایی که در منطقه ها کوهستانی در شمال ایتالیاواقع شده اند) عکس های کارت پستال زیبایی می سازند. مروری بر زیباترین دریاچه های ایتالیا:

  1. دریاچه بلسنا

همانطور که بر روی تپه ها ایستاده اید و دریاچه بلسنا را نگاه می کنید می توانید برای همواره آنجا بمانید. منظره منظره این دریاچه مرکزی ایتالیا را خواهید دید. این دریاچه عظیم، دارای چندین جزیره است که عظیمترین آن بیسنتیا با ویرانه های اتروسکان و کلیساهای زیبا است.

اگر سواحل را نگاه کنید شن و ماسه آتشفشان سیاه - دریاچه در یک دهانه آتشفشانی نشسته است، را می بینید. دریاچه بلسنا محل خوبی برای شنا، ماهی گیری و تماشای پرندگان است. اگر از رم به توسکانی رانندگی می کنید، دریاچه نقطه توقف خوبی دارد.

  1. دریاچه لدر

دریاچه لدرو عظیمترین دریاچه ای نیست که در ایتالیا پیدا می کنید، اما آنچه در آن کم نیست منظره ها زیبا است. این دریاچه کوهستانی در منطقه Trentino به وسیله جنگل ها احاطه شده است، و آب های کریستالی آن را یکی از پاک ترین منطقه ها در Trentino نموده است.

آب به میزان کافی گرم در تابستان است و مناسب شنا و قایقرانی است. دوچرخه سواری کوهستان احتمالا در اطراف محدوده دریاچه امکان پذیر است.

این دریاچه برای یافته های باستان شناسی، از جمله خانه های برنز معروف است؛ این یافته ها نشان می دهد زمانی که سطح آب پایین بوده است در آنجا سد آبی ساخته شده است.

  1. دریاچه لوگانو

دریاچه لوگانو بین ایتالیا و سوئیس واقع شده است. با آلپ که در حال سقوط به سمت ساحل است، دریاچه گردشگران را مانند عسل به سمت خود می کشد. در نقاطی دریاچه یخبندان افزوده شده است. دریاچه Lugano بسیار زیبا است، مهم نیست از چه زاویه ای به آن نگاه می کنید.

می توانید برای قایق سواری به دریاچه بروید و یا به یک کوهنوردی فانتزی بروید. دریاچه Lugano محل خوبی برای ماهیگیری است و می توانید در پی فسیل ها در مونتین سن جورجیو بگردید.

  1. دریاچه Trasimeno

دریاچه Trasimeno در ایتالیای مرکزی چند چیز مشترک با دریاچه نمکی عظیم یوتا دارد. هر دوی این ها آب را به داخل خود وارد می نمایند اما آبی از آن ها خارج نمی گردد. هر دوی آنها نمکین هستند، هرچند دریاچه تراسمونو به میزان دریاچه نمکی یوتا نیست. این دریاچه یامبوری کم عمق (حدود 5 متر یا 16 فوت عمق) و گلی است.

هانیبال، ارتش رومی را در 217 سال قبل از میلاد در این منطقه شکست داد. جشنواره ماهی در ماه سپتامبر گردشگران را به این نقطه جذب می نماید و ماهی های زیادی را در ماهی تابه های عظیم می پزند. زمین های کشاورزی، از جمله تاکستان ها و درخت زیتون اطراف دریاچه ترافیمو را احاطه نموده است.

  1. دریاچه Bracciano

دریاچه Bracciano علاقه مندان به ورزش های آبی را به خود جذب می نماید. این مکان برای غواصی، ماهیگیری، قایقرانی، قایق بادبانی، سواری و یا شنا کردن فوق العاده است. قایق های دریایی مجاز هستند، اما بیش از چهار نفر حمل نمی نمایند.

دریاچه Bracciano به وسیله یک پارک احاطه شده است و بعلاوه فعالیت های مختلف در فضای باز ارائه می دهد. به علت نزدیکی آن به مرکز ایتالیا، یک روز از رم طول می کشد تا به دریاچه برسید.

این دریاچه به وسیله فعالیت آتشفشان شکل گرفته است و آب های دریاچه یک مخزن برای آب آشامیدنی رم است.

  1. دریاچه ایسو

شمال ایتالیا یک مکان محبوب برای بازدید از شهر های قرون وسطی است. بازدید از دریاچه ایسو می تواند یک استراحت خوب باشد. دریاچه ایسو، در اطراف باغ های انگور و جنگل ها، یک دریاچه پنهان در میان دریاچه های ایتالیایی محسوب می گردد.

این دریاچه مانند خواهر عظیمترش، دریاچه کومو و گاردا است. می توانید سوار قایق موتوری شوید و به مونته ایسلا، عظیمترین جزیره پرجمعیت در دریاچه جنوبی اروپا بروید.

  1. دریاچه اورتا

روزنامه نگاران، از بالزاک و براونینگ تا نویسندگان مدرن، دریاچه اروتیا را در میان دریاچه های شمالی اقیانوس قرار می دهند. منظره دریاچه زیبا است. جزیره فضایی مناسب برای قدم زدن آرام و عاشقانه است.

حتما از بازارهای رنگارنگ و باسیلیکای قرن 12 تماشا کنید. اگر در پی آرامش هستید پس از دریاچه اورتا به جنگل ها و کوه ها پناه ببرید.

  1. دریاچه مگوره

دریاچه مگوره یکی دیگر از دریاچه های ایتالیا و سوئیس است که در مرز بین آنها تشکیل شده است. دومین دریاچه ایتالیا (Maggiore به اسم دریاچه عظیم به معنای دریاچه عظیم) در سمت جنوب آلپ واقع شده است.

این دریاچه آب و هوای مدیترانه ای دارد که باعث رشد گیاهان عجیب و غریب می گردد. زمانی که شکوفه ها بر روی تپه شکوفه می نمایند، دریاچه بسیار زیبا است.

برترین مکان برای تماشا این دریاچه 64 کیلومتری (40 مایلی) و جزایر آن با استفاده از تله کابین است. بعلاوه می توانید یک کروز تفریحی در دریاچه یا حتی دوچرخه سواری در اطراف آن داشته باشید.

  1. دریاچه گاردا

دریاچه شمالی گاردا به وسیله یخبندان ایجاد شده است و عظیمترین دریاچه ایتالیا است. این دریاچه زیبا که محدود به کوه ها است، یک فضای مناسب و محبوب برای تعطیلات است. این دریاچه شامل چند جزیره، از جمله Isola del Garda است که در آن سنت Francis of Assisi یک صومعه را در سال 1220 تأسیس کرد.

دریاچه خود دارای کیفیت فجرد است؛ مسافرت بین شهرها در دریاچه با کشتی انجام می گردد. درختان پرتقال و لیمو و درختان زیتون در سواحل دیده می شوند و منظره زیبایی را ایجاد نموده اند. این دریاچه محلی مناسب برای دوچرخه سواری، قایقرانی و موج سواری است.

  1. دریاچه کومو

اگر می خواهید به تماشا افراد مشهور بروید، دریاچه کمو جایی مناسب است. دریاچه کومو جاذبه توریستی برای رومیان است. بسیاری از افراد مشهور تعطیلات را در امتداد دریاچه می گذرانند. شاید جورج کلونی را با دوقلوهایش دیده باشید.

اما اگر به دریاچه علاقه دارید، باید بدانید که یکی از عمیق ترین دریاچه ها در اروپا است، 400 متر (1،300 فوت) عمق دارد. مسافران برای منظره زیبای دریاچه به این منطقه می آیند.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

منبع: آلامتو

به "10 مورد از زیباترین دریاچه های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از زیباترین دریاچه های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید