سازمان بازرسی نگاه ویژه ای به توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد

به گزارش آشنایی با استانبول، میراث آریا/ براساس اخبار منتشر شده، سازمان بازرسی نگاه ویژه ای به توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد.

سازمان بازرسی نگاه ویژه ای به توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد

محمد مهدی صالحی در بازدید از پروژه موزه در حال ساخت یاسوج اظهار کرد: افتتاح موزه بزرگ باستان شناسی نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری مرکز استان دارد.

بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: رشد صنعت گردشگری در کم شدن نرخ بیکاری جوانان نقش بسزایی دارد که محقق شدن این امر در استان نیازمند توجه جدی همه مسئولان اجرایی است.

صالحی اضافه کرد: مسئولان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تکمیل طرح های نیمه تمام گردشگری را از اولویت کاری خود قرار دهد.

سعید طالبی پور، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید از اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز موزه بزرگ باستان شناسی یاسوج اطلاع داد و گفت: با این اعتبار تجهیزات موزه باستان شناسی مرکز استان تکمیل و در آینده نزدیک شاهد افتتاح کامل این پروژه خواهیم بود.

او بیان نمود: موزه یاسوج در زمینی با زیربنای 2750 مترمربع زیربنا و 11 هزار مترمربع مساحت ساخته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مساحت سالن نمایش این پروژه 600 مترمربع است، اضافه کرد: 3 هزار شی موزه ای شامل 8 هزار قلم شی در استان داریم که در این سالن به نمایش گذاشته می گردد.

منبع: همگردی

به "سازمان بازرسی نگاه ویژه ای به توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بازرسی نگاه ویژه ای به توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید