غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی کردستان ضرورت دارد

به گزارش آشنایی با استانبول، به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب در سنندج، ماموستا فایق رستمی، ظهر چهارشنبه در ملاقات با سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان با تقدیر از انتصاب یک زن به مسئولیت این اداره کل اظهار کرد: امیدوارم این انتصاب منشأ خیر برای بخش فرهنگی استان و به ویژه حوزه کتاب و کتابخوانی باشد.

غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی کردستان ضرورت دارد

وی بر لزوم غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی تاکید نمود و اضافه نمود: منابع کتابخانه ها هر چه غنی تر باشد، حضور کتابخوانان در کتابخانه های عمومی بیشتر می گردد.

ماموستا رستمی از وقف کتاب به عنوان یک سنت حسنه نام برد و بیان نمود: کتابخانه های عمومی می تواند در ارتباط با ماموستایان از آنها بخواهد سنت وقف کتاب را ترویج نمایند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان نیز در این ملاقات با اشاره به فرهنگی بودن استان، عنوان نمود: همه باید کوشش کنیم ظرفیت های فرهنگی کردستان را بیش از پیش شکوفا سازیم.

معصومه حسنی خونسار اضافه نمود: نهاد کتابخانه های عمومی یک مجموعه فرهنگی اثرگذار در کشور است و با برگزاری برنامه های متنوع نقش مهمی در توسعه فرهنگ کتابخوانی دارد.

وی اضافه نمود: ماموستایان دینی به عنوان افراد اثرگذار در جامعه می توانند فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ترویج دهند و به ارتقای سرانه مطالعه در کشور یاری نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی کردستان ضرورت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی کردستان ضرورت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید