6 تا از برترین هتل های لوکس آنتالیا؛ پیشنهاد ویژه تابستان 1401

به گزارش آشنایی با استانبول، هتل لوکس آنتالیا به انواعی از هتل های شهر آنتالیا ترکیه گفته می گردد که دارای امکانات و خدماتی در سطح استانداردهای جهانی هستند. هتل لوکس آنتالیا محدود به چند هتل نمی گردد و در نقاط مختلف آنتالیا می توانید این هتل ها را پیدا کنید و هر کدام از آن ها ویژگی ها و امکانات متنوعی داشته که سبب می گردد از یکدیگر متمایز شوند. بعلاوه به علت گستردگی امکانات این هتل ها، انتخاب برترین هتل لوکس آنتالیا امکان پذیر نخواهد بود، چرا که هر مسافر بنا بر شرایط و انتظاراتی که دارد، می تواند برترین هتل خود را برای اقامت در سفر به آنتالیا انتخاب نماید.

6 تا از برترین هتل های لوکس آنتالیا؛ پیشنهاد ویژه تابستان 1401

آژانس آشنایی با استانبول در ادامه این راهنما به معرفی بعضی از محبوب ترین و شناخته شده ترین هتل های لوکس آنتالیا پرداخته است تا مسافران این شهر زیبا و دیدنی بتوانند با استفاده از این اطلاعات، مناسب ترین هتل را برای اقامتی به یاد ماندنی در قلب آنتالیا انتخاب کنند. اگر شما هم علاقه مند به سفر به آنتالیا هستید، ادامه این راهنما را از دست ندهید.

معرفی 6 هتل لوکس آنتالیا از نگاه گردشگران

همان طور که می دانید سالانه گردشگران بسیاری به شهر گردشگری آنتالیا سفر می کنند و از امکانات و خدمات بسیاری که در این شهر برای گردشگران در نظر گرفته شده است بهره مند می شوند. از جمله مهم ترین عواملی که باعث جذب گردشگر های بیشتر به این شهر شده است، هتل های لوکس و بی نظیر آنتالیا می باشند که بسیاری از آن ها کیفیتی برابر با لوکس ترین هتل های دنیا را دارا هستند. زمانی که اقدام به آنالیز انواع هتل لوکس آنتالیا می کنید، ممکن است با اصطلاحاتی مانند UALL و ALL رو به رو شوید. از همین رو برای این که بتوانید با اطلاعات کامل اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود نمایید؛ در ادامه به آنالیز این اصطلاحات می پردازیم و با هتل های ALL و UALL بیشتر آشنا می شویم.

هتل ALL چیست؟

اصلی ترین تفاوت بین هتل های UALL و ALL خدمات دهی و قیمت آن ها می باشند و بنابراین اگرچه این هتل ها در بین هتل های لوکس آنتالیا دسته بندی می شوند اما از لحاظ هزینه با یکدیگر تفاوت هایی دارند. ALL کوتاه شده عبارت all inclusive می باشد و به دسته ای از هتل ها گفته می گردد که از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار و اتاق ها و سوئیت های هتل لوکس و مدرن برخوردار هستند. شما با رزرو اتاق در هتل های ALL این امکان را خواهید داشت تا تنها با پرداخت هزینه رزرو در ابتدا، احتیاجی به پرداخت هزینه برای استفاده از خدمات و امکانات را در طول اقامت خود نداشته باشید.

با رزرو این هتل ها در طول اقامت خود از 3 وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام به علاوه انواع میان وعده ها و نوشیدنی ها به صورت رایگان لذت خواهید برد. با این حال، در هتل های ALL این خدمات تا ساعت 11 الی 12 شب در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت و از آن پس برای صرف غذاها و نوشیدنی ها باید هزینه اضافه ای پرداخت نمایید.

هتل های ALL دارای امکانات تفریحی مانند استخرهای متنوع، سرسره های آبی، ماساژ و اسپا می باشند که برای یک بار رایگان بوده و پس از آن برای استفاده دوباره باید هزینه آن را پرداخت نمایید. بعلاوه بعضی از وعده های غذایی ممکن است شامل هزینه های اضافی شوند. این هتل ها امکان دسترسی رایگان به سواحل اختصاصی و تفریحات دیگر را به صورت رایگان برای شما فراهم می کنند. در یک آنالیز کلی با توجه به امکانات و خدماتی که هتل های ALL در اختیار مهمانان قرار می دهند می توان گفت که هزینه های سفر و اقامت در آن ها به صرفه بوده و خدمات بسیار با کیفیتی را در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید، دریافت خواهید کرد.

هتل UALL چیست؟

هتل های UALL که به طور کامل به نام هتل های Ultra All Inclusive شناخته می شوند، خدمات و امکانات بسیاری کامل تری را نسبت به هتل های All به مهمانان ارائه می دهند. 3 وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام به طور کامل و بدون محدودیت زمانی در این هتل ها رایگان می باشد و می توانید هر زمان که خواستید غذا سفارش دهید. اگرچه هزینه رزرو این هتل ها نسبت به سایر هتل ها بالاتر می باشد، اما در عوض امکانات و خدمات ارائه شده در آن ها بسیار متنوع می باشد. با رزرو این هتل ها به صورت رایگان از تمامی تفریحات آبی، ساحل خصوصی، پارک آبی، باشگاه ورزشی و تناسب اندام هتل بهره مند خواهید شد و سالن اسپا و ماساژ نیز بدون محدودیت در اختیار شما خواهد بود. اقامت در هتل های Ultra All Inclusive می تواند به یکی از به یاد ماندنی ترین خاطرات شما در سفر به آنتالیا تبدیل گردد. در ادامه همراه آشنایی با استانبول باشید تا با 6 هتل لوکس آنتالیا آشنا شویم.

1. هتل کنکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort) | هتل 5 ستاره UALL آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس ریزورت یکی از انواع هتل های محبوب و شناخته شده UALL در بین گردشگران می باشد که تا ساحل تنها 4 دقیقه فاصله دارد. مهمانانی که این هتل را برای اقامت خود رزرو می کنند این فرصت را دارند تا در استخرهای روباز و یا سرپوشیده هتل آب تنی کنند و یا در سالن اسپا و ماساژ، آرامشی وصف نشدنی را در قلب آنتالیا تجربه کنند. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع بوده و بالکن اتاق ها منظرهی پانوراما از دریای مدیترانه را به مهمانان ارائه می دهند. این هتل UALL اتاق هایی با ابعاد بزرگ به همراه مبلمان مدرن و زیبا را در اختیار شما قرار می دهند و با اقامت در آن ها می توانید به صورت رایگان از وای فای و امکانات پارکینگ هتل بهره مند شوید.

هتل کنکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort) دارای 7 رستوران و بار نوشیدنی است. رستوران داوینچی غذاهای اصیل و طعم های شگفت انگیز ایتالیایی را با منوی آلاکارته ارائه می دهد و بعلاوه استیک هاوس این مجموعه یک مکان عالی برای صرف وعده های ناهار و شام می باشد. بار هاوانا به همراه چندین بار نوشیدنی دیگر در کنار ساحل و یا استخرهای هتل، پذیرایی به یاد ماندنی را از شما به عمل می آورند.

اتاق دولوکس با منظره دریا، سوئیت دوبلکس و یا سوئیت خانوادگی می توانند انتخاب های خوبی برای رزرو در این هتل به شمار بیایند. میهمانان می توانند در ساحل خصوصی استراحت نموده یا در زمین بازی یک دست تنیس بازی کنند. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است و خدمات پذیرش 24 ساعته و پارکینگ عمومی رایگان را در محل ارائه می دهد. طبق آنالیز های اجرا شده، امتیاز اختصاص یافته به این هتل مجلل به وسیله مهمانان، امتیاز 9.1 از 10 بوده است.

2. هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek) | هتل 5 ستاره UALL آنتالیا

هتل گرانادا لاکچری بلک دیگر هتل لوکس آنتالیا می باشد که در 34 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای امکانات و خدمات بسیاری است که منحصراً برای بچه ها ساخته و طراحی شده اند و از همین رو یک اقامتگاه عالی برای خانواده ها به شمار می آید. در هتل گرانادا لاکچری بلک دو مینی کلاب برای بچه ها 4 الی 12 سال در نظر گرفته شده است و یک شهربازی هیجان انگیز نیز در این مجموعه واقع شده است.

سرزمین عجایب هتل نیز دارای پارک های آبی و امکانات تفریحی بسیار است و با آسانسور می توانید به آن دسترسی داشته باشید. تخت نوزاد، وان حمام کودک و جایگاه غذاخوری به صورت رایگان ارائه می گردد و از دیگر امکانات کودک می توان به گرم کن شیشه شیر و مخلوط کن ها اشاره نمود تا آماده سازی غذای کودک برای مهمانان تسهیل گردد.

تمام اتاق های مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون، صندوق امانات و مینی بار نوشیدنی هستند. با اقامت در این هتل می توانید از هوای خنک مدیترانه در بالکن لذت ببرید یا در استخرهای هتل زمانی مفرح را بگذرانید. رستوران های هتل گرانادا لاکچری (Granada Luxury Belek) بلک بسیار متنوع هستند و به سبک بوفه و آلاکارت از شما پذیرایی می کنند. بار نوشیدنی بزرگ هتل در کنار اسنک بار یکی از پاتوق های محبوب مهمانان هتل به شمار می آید. شما می توانید از اتاق های اکونومی گرفته تا سوئیت های لوکس و بزرگ را با توجه به شرایط و انتظارات خود در این هتل رزرو نموده و اقامتی بی نظیر را در قلب آنتالیا تجربه نمایید. هتل گرانادا لاکچری بلک از بین نظرات 599 مهمانان امتیاز 8.4 از 10 را دریافت نموده است.

3. هتل ویند اف لارا (Wind of Lara Hotel and SPA) | هتل 5 ستاره UALL آنتالیا

هتل ویند اف لارا دیگر هتل لوکس آنتالیا است که برای رفاه مهمانان خود از آیتم های نشاط آور و امکانات تفریحی بسیاری استفاده می نماید. اتاق های هتل در انواع مختلفی اعم از اتاق های دو نفره، خانوادگی، سوئیت های لوکس اتاق های سه نفره برای رزرو موجود هستند که همه آن ها دارای بالکن با منظره محوطه هتل و دریا می باشند.

مهمانان این فرصت را خواهند داشت تا از آرامش اسپا و ماساژ هتل لذت ببرند و یا در ساحل اختصاصی هتل فعالیت های تفریحی متعددی را انجام دهند. پارکینگ خصوصی و رایگان در دسترس می باشد و وای فای در همه بخش های هتل به صورت رایگان موجود است. شما می توانید خودروی مورد نظر خود را از هتل اجاره کنید تا به راحتی در اطراف آنتالیا به گشت و گذار بپردازید. بعلاوه، خانواده ها این امکان را خواهند داشت تا از خدمات نگهداری بچه ها در صورت احتیاج استفاده نموده تا بتوانند زمانی را بدون بچه ها برای تفریحات دیگر صرف کنند.

هتل ویند اف لارا (Wind of Lara Hotel and SPA) در 19 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 12 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است و یکی از برترین اقامتگاه های برای سپری کردن تعطیلات عالی به شمار می آید. این هتل از بین 1163 نظر میهمانان و کاربران، امتیاز 9 از 10 را به خود اختصاص داده است.

4. هتل کارمیر ریزورت (Karmir Resort & Spa) | هتل 5 ستاره ALL آنتالیا

وقتی از هتل لوکس آنتالیا صحبت می کنیم، بدون شک نام هتل کارمیر ریزورت (Karmir Resort & Spa) در فهرست ما خواهد بود. هتل کارمیر ریزورت یکی از بزرگ ترین هتل های لوکس و 5 ستاره آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت 18000 متر مربع در محله گوینوک آنتالیا واقع شده است. مهمانان می تواند تنها با صرف 90 متر خود را به ساحل لوکس و دیدنی این هتل برسانند و یا در یک روز گرم تابستانی از امکانات استخرهای روباز و سرپوشیده هتل نهایت لذت را ببرید. خدمات ماساژ و اسپا و بعلاوه امکانات بسیاری مانند حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی و سالن بدن سازی باعث شده تا مهمانان از اقامت خود در این هتل رضایت کامل را داشته باشند.

از جمله محبوب ترین اتاق ها و سوئیت های این هتل برای رزرو در طول اقامت، می توان به اتاق سه تخته استاندارد، اتاق خانوادگی و سوئیت کینگ اشاره نمود. در منطقه ها عمومی هتل می توانید از وای فای رایگان بهره مند شوید و بعلاوه برای صرف غذا به رستوران های متنوع و معتبر هتل سر بزنید. از جمله رستوران های محبوب هتل کارمیر ریزورت رستوران عثمانی و رستوران ایتالیایی واقع در مجموعه می باشند که منوی غذای کودک را نیز ارائه می دهند. اتاق ها و سوئیت های هتل انتظارات شما را برآورده خواهند کرد، چرا که در همه آن ها بالکن، مینی بار نوشیدنی، تلویزیون، حمام خصوصی و لوازم آرایشی رایگان در دسترس می باشد. مرکز شهر کمر تنها 9 کیلومتر با هتل فاصله دارد و مرکز شهر آنتالیا در 30 کیلومتری است. فرودگاه آنتالیا در 40 کیلومتری هتل واقع شده و بر اساس نظرات 97 مهمان، امتیاز اختصاص داده شده به کیفیت خدمات و امکانات هتل 7.8 از 10 می باشد.

5. هتل شروود لارا (Sherwood Exclusive Lara) | هتل 5 ستاره UALL آنتالیا

هتل شروود لارا (Sherwood Exclusive Lara) یک هتل لوکس آنتالیا به شمار می رود که خدمات منحصر به فردی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. با اقامت در این هتل تنها 4 دقیقه تا ساحل فاصله خواهید داشت و بعلاوه یک ساحل شنی خصوصی به همراه اسکله در اختیار شما خواهد بود. استخرهای بزرگ روباز، سرپوشیده، سرسره های آبی، سونا و حمام ترکی از جمله جذابیت های این هتل لوکس آنتالیا می باشند.

در تمامی بخش های این اقامتگاه وای فای رایگان موجود می باشد و اتاق ها دارای تهویه مطبوع مرکزی به همراه دستگاه های سرمایشی و گرمایشی پیشرفته هستند. همه اتاق ها و سوئیت های هتل بالکنی با منظره منظره ها زیبای اطراف و دریا را در اختیار مهمانان قرار می دهند و بعلاوه 5 رستوران و بار نوشیدنی برای پذیرایی از شما در مجموعه واقع شده است که منوی غذایی کاملی را به صورت آلاکارت در اختیار شما قرار می دهند.

اتاق استاندارد دو نفره، اتاق بزرگ خانواده، اتاق سه تخته با منظره دریا و سوئیت لوکس کینگ از جمله انواع اتاق ها و سوئیت های محبوب در بین مهمانان هستند که از امکانات بی نظیری برخوردار می باشند. 2 زمین تنیس در فضای باز، و یک مرکز تناسب اندام با تجهیزات کامل و وزنه های آزاد از دیگر امکانات این اقامتگاه می باشد. مرکز شهر آنتالیا 18 کیلومتر از هتل فاصله دارد و با صرف 15 دقیقه رانندگی به فرودگاه آنتالیا دسترسی خواهید داشت. امتیاز اختصاص داده شده به کیفیت خدمات این هتل 8.6 از 10 امتیاز می باشد.

6. هتل آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin Palace) | هتل 5 ستاره UALL آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس که با نام کاخ آستریا کرملین پالاس نیز شناخته می گردد، دیگر هتل لوکس آنتالیا است که در بین هتل های UALL دسته بندی می گردد. این هتل در نزدیکی ساحل آنتالیا واقع شده است و با الهام از کاخ اصلی در روسیه، فضایی را مشابه با خانه های تزارهای روسیه فراهم آورده است. کاخ آستریا کرملین پالاس دارای ساحل اختصاصی گسترده ای می باشد و انواع ورزش های آبی مفرح را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این تفرجگاه جامع از 6 رستوران آلاکارته و 7 بار نوشیدنی تشکیل شده و امکانات ویژه ای را برای بچه ها در نظر گرفته است.

اتاق استاندارد دو نفره، سوئیت دوبلکس و اتاق های دو نفره معمولی از انواع اتاق هایی هستند که در اختیار مهمانان قرار داده می شوند. با اقامت در هتل آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin Palace) این امکان را دارید تا در مرکز اسپا به همراه ماساژ و خدمات درمانی با جلبک دریایی استراحت کنید و یا از سونا و حمام ترکی لذت ببرید. کاخ آستریا کرملین مساحتی معادل 75000 متر مربع را پوشش می دهد که شامل یک پارک آبی با 3 سرسره برای بچه ها و پارک آبی دیگر با 6 سرسره برای بزرگ سالان است. این هتل 12 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 21 کیلومتری از مرکز آنتالیا واقع شده است و بعلاوه امتیاز اختصاص داده شده به کیفیت خدمات هتل 8.5 از 10 می باشد.

سؤالات متداول

هتل های UALL و ALL به چه هتل هایی گفته می شوند؟

هتل ALL به دسته ای از هتل ها گفته می گردد که از امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برخوردار می باشند و شما با رزرو اتاق در این هتل ها می توانید تنها با پرداخت هزینه رزرو در ابتدا، احتیاجی به پرداخت هزینه برای استفاده از خدمات و امکانات را در طول اقامت خود نداشته باشید و در طول اقامت خود از 3 وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام به علاوه انواع میان وعده ها و نوشیدنی ها به صورت رایگان لذت ببرید. با این حال بعضی از وعده های غذایی و یا تفریحات ممکن است شامل هزینه های اضافی شوند.

هتل های UALL خدمات و امکانات بسیاری کامل تری را نسبت به هتل های All به مهمانان ارائه می دهند. 3 وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام به طور کامل و بدون محدودیت زمانی در این هتل ها رایگان می باشد و این امکان را خواهید داشت تا به صورت رایگان از تمامی تفریحات آبی، ساحل خصوصی، پارک آبی، باشگاه ورزشی و تناسب اندام هتل بهره مند شوید.

هتل های محبوب UALL آنتالیا کدم اند؟

از جمله هتل های محبوب UALL عبارت اند از:

  • هتل آستریا کرملین پالاس
  • هتل هتل شروود لارا
  • هتل کنکورد دلوکس ریزورت

محبوب ترین ALL آنتالیا کجاست؟

هتل کارمیر ریزورت یکی از محبوب ترین هتل های ALL به شمار می آید که در زمینی به مساحت 18000 متر مربع در محله گوینوک آنتالیا واقع شده است.

نتیجه گیری

در این راهنما با بعضی از هتل های UALL و ALL آشنا شدیم. اقامت در این هتل ها با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهند می تواند ارزان و شگفت انگیز باشد. از آنجا که آنتالیا یکی از شهرهای گردشگری پرطرفدار دنیا می باشد، هتل های متنوع بسیاری در آن وجود دارد که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. برای آن که بتوانید با این هتل ها بیشتر آشنا شوید و برترین مکان را برای اقامت خود انتخاب نمایید این فرصت را دارید تا به راهنماهای معرفی هتل در سایت آشنایی با استانبول سر بزنید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

منبع: الی گشت

به "6 تا از برترین هتل های لوکس آنتالیا؛ پیشنهاد ویژه تابستان 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تا از برترین هتل های لوکس آنتالیا؛ پیشنهاد ویژه تابستان 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید