تعطیلی موسسه غیرمجاز پزشکی در شیراز

به گزارش آشنایی با استانبول، خبرنگاران/فارس مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از تعطیلی موسسه غیرمجاز پزشکی در شیراز و جریمه نقدی مسئول این مؤسسه اطلاع داد.

تعطیلی موسسه غیرمجاز پزشکی در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: با گزارش بازرسین دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک موسسه پزشکی در این کلانشهر، پرونده ای برای آنالیز موضوع در شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

به گزارش آشنایی با استانبول به نقل از تعزیرات فارس، سالاری اضافه نمود: با احضار مسئول این موسسه غیرمجاز، تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام و نهایتا معین شد که در این موسسه ، اقدامات درمانی بوسیله لیزر توسط افراد فاقد صلاحیت انجام می گردد که این موضوع می تواند موجب آسیب به سلامت شهروندان گردد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از صدور حکم تعطیلی و جریمه نقدی مسئول متخلف این موسسه غیرمجاز اطلاع داد و اضافه نمود : شهروندان تنها به وسیله مراکز دارای مجوز اقدام به دریافت خدمات مورد احتیاج خود نمایند و از مراجعه به افرادی که به قصد سودجویی و بدون داشتن هرگونه تخصص و مجوز قانونی فعالیت می نمایند جداً خودداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی اطلاع، تا با متخلفین بر اساس قانون برخورد قاطعانه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعطیلی موسسه غیرمجاز پزشکی در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی موسسه غیرمجاز پزشکی در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید