سلامتی و پزشکی

دلفینی غول پیکر در آمازون پیدا شد

این موجود باستانی بیش از 11 فوت (بیش از سه متر) طول داشته و بیش از 16 میلیون سال پیش در اقیانوس ها شنا می نموده است.

2 فروردین 1403

شمعدونی قرمز تلنگری به کودک درون، طرح واره هایی که داستان شدند

سرویس استان های خبرنگاران : در دانش روانشناسی و بر مبنای نظریه کارل گوستاو یونگ، طرح واره هایی وجود دارند که ریشه های شکل گیری آن ها در کودکی افراد است.

8 شهریور 1402

17 ستاره معروف که به زیبایی پیر شده اند

بسیاری از زنان معروف به زیبایی پیر می شوند و نشان می دهند که زیبایی و اعتماد به نفس در طول زمان باعث شکوفا شدن چیز هایی می شوند که پیر شدن نمی تواند آن ها را از بین ببرد.

20 تیر 1402

زمان شروع تمرینات بیرانوند از زبان پزشک تیم ملی

دکتر پرهان خانلری درباره آخرین شرایط بیرانوند گفت: خدا را شکر عمل علیرضا با موفقیت انجام شد، ممکن بود که عمل سنگین تری باشد اما با تصمیمی که دکتر شیرانی، جراح ایشان گرفتند، خوشبختانه بیرانوند هفته های آینده تمرینات سبک خود را آغاز خواهد نمود و به نظر...

4 تیر 1402

خبر نگران کننده درباره سلامتی محسن ابراهیم زاده

در پی انتشار تصاویری از شرایط وخیم محسن ابراهیم زاده، خواننده جوان پاپ در حاشیه برگزاری کنسرتش در ارومیه، حالا جزئیات جدیدی از آخرین شرایط سلامتی این هنرمند پرحاشیه منتشر شده است.

23 خرداد 1402

لکه های شناور در چشم: مهمان های ناخوانده بینایی

در صورت تداوم لکه های شناور در چشم و گسترده شدن آن ها احتیاج است که با پزشک مشورت کنید.

21 اردیبهشت 1402

مبتلایان به میگرن بخوانند

باید توجه کرد که مکمل های حاوی منیزیم به عنوان درمان رایج برای میگرن در نظر گرفته می شوند. در واقع درد مداوم ناشی از میگرن باعث می گردد که نورون های مغز حساس تر و فعال تر از حد طبیعی شوند و این حساسیت مفرط، نقش زیادی در تداوم درد میگرن ایفا می نماید....

7 اردیبهشت 1402

اگر هر روز گوشت قرمز بخورید چه اتفاقی برای بدنتان می افتد؟

گوشت گاو، گوسفند و حتی گوشت بز همگی در دسته گوشت قرمز قرار می گیرند و اگر گوشتخوار باشید حتماً می دانید که این محصولات حیوانی سرشار از مواد مغذی ضروری مانند پروتئین، آهن و ویتامین B12 هستند.

5 اردیبهشت 1402

20 گل زیبای بهاری که می توانید در باغچه بکارید

یکی از تفریح های مجذوب کننده فصل بهار، رسیدگی به گل و گیاه و کاشتن انواع گیاهان و گل ها در باغچه است. اگر دوست دارید در این فصل باغچه ای زیبا طراحی کنید که گل هایی با رنگ های مجذوب کننده و خیره کننده داشته باشد، این مطلب را بخوانید. در ادامه با 20 گل بهاری...

29 فروردین 1402

چرا برنج ژاپنی ها را چاق نمی کند!

مردم شرق آسیا به ویژه چینی ها، مصرف برنج و کربوهیدرات بالایی دارند ولی با این وجود چاق نمی شوند.

6 فروردین 1402

رشد 26 درصدی ظرفیت اقامت نوروزی در خراسان رضوی نسبت به سال گذشته

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر شده، رشد 26 درصدی ظرفیت اقامت نوروزی در خراسان رضوی نسبت به سال گذشته اعلام شد.

13 اسفند 1401

عکس ، کپسول زمانی که از دل برترین دانشگاه دنیا عایدی!

موسسه فناوری ماساچوست همواره به عنوان برترین دانشگاه برای مهندسان و انفورماتیکان معروفیت جهانی داشته است. حتی در روزهای اولیه ای که فناوری چندان توسعه نیافته بود، آنها با اختراعات بزرگی همراه شدند که می توان گفت که امروز را متحول نموده است.

26 بهمن 1401

طرز تهیه فرنی با نشاسته ذرت ؛ با تمام نکات و ریزه کاری ها

فرنی از آن دسته دسرهایی است که هم می توان آن را با آرد برنج و هم با نشاسته ذرت درست کرد، تا یک فرنی با نشاسته ذرت یا فرنی با آرد برنج داشت.

13 بهمن 1401

چگونه با کمک اپلیکیشن و ساعت هوشمند 100 کالری در روز بسوزانیم؟

تمرین کردن کار راحتی نیست؛ مخصوصا اگر مجبور باشید برای این کار به باشگاه های ورزشی بروید. شاید باورش سخت باشد اما شما فقط با انجام دادن کارهای روزانه هم می توانید مقدار قابل توجهی کالری مصرف کنید؛ فقط به یک اپلیکیشن خوب نیاز دارید که به شما مقدار مصرف...

6 بهمن 1401

رمانتیک ترین سفر های ماجراجویانه ای که می توانید انجام دهید

سفرهای ماجراجویانه می توانند تجربه ای ایده آل برای زوج های رمانتیک و باعث مستحکم تر شدن رابطه آنها باشند. این سفرها نه تنها ترکیبی ایده آل از آدرنالین، هیجان و ورزش را برای زوج ها فراهم می آورند، بلکه آنها را در تاریخ و فرهنگ یک منطقه نیز غوطه ور می سازند....

15 دی 1401

کمبود چه ویتامین هایی باعث ریزش مو می گردد؟

ممکن است هر بار که به حمام می روید یا موهایتان را شانه می زنید متوجه ریزش مو بیش از حد شده باشید. منظور از بیش از حد میزانی بالاتر از 50 تا 100 تار در روز است. در واقع مشکل زمانی است که میزان موهای رویش یافته کمتر از میزان موهای ریخته شده باشد. به عنوان کسی که...

6 دی 1401

عایق الکتریکی چیست و انواع آن کدام است؟

عایق الکتریکی از محصولات پر کاربرد در صنایع است که مانع انتقال حرارت و جریان الکتریکی از شی ای به شی ء دیگر می گردد، عایق های الکتریکی انواع مختلفی دارند و از هر کدام بسته به کاربردی که دارد استفاده می گردد.

19 آذر 1401

راه چاره های طلایی کاهش دعوا بین زن و شوهر

شاید برای شما هم پیش بیاید که با همسر خود درباره موضوعی اختلاف داشته باشید. برای حل این دعواها چه راهکاری وجود دارد؟

16 آذر 1401

لیدهای ضربان ساز (پیس میکر)های نسل تازه در صورت عدم احتیاج در بدن حل می شوند

لیدهایی که ضربان سازهای خارجی را به قلب متصل می نمایند، به طور بالقوه می توانند مشکلاتی را ایجاد نمایند، چه در صورت برداشته شدن یا رها شدن در جای خود. بنابراین دانشمندان آلمانی در حال اجرا یک کار نو هستند، تا این لیدها در بدن جذب شوند.

3 آذر 1401

اره برقی خاص با کارکردی متفاوت

یک اره برقی منحصر به فرد فراوری شده است که در زمان بریدن شاخه ها به کار می آید.

2 آذر 1401
تعداد: (238)