جهره محبوب معرف فیلم های کلاسیک در گذشت

به گزارش آشنایی با استانبول، رابرت آزبورن مجری محبوب برنامه های تلویزیونی و منتقد سینمایی در 84 سالگی در خواب و کاملا طبیعی از جهان رفت.

جهره محبوب معرف فیلم های کلاسیک در گذشت

مهر/ این چهره که به عنوان نمادی محبوب از برنامه های تلویزیونی شناخته می شد در خواب و کاملا طبیعی از جهان رفت. جنیفر دوریان مدیر شبکه کابلی TCM با صدور بیانیه ای در این باره نوشت: حضور تاثیرگذار وی، سبک عظیم منشانه اش، دانش دایره المعارفی وی از تاریخ، حمایت او از ارایه برنامه های جدید و سبک والای مصاحبه های فردی وی او را واقعا به چهره ای کلاسیک و خاص بدل نموده بود.

آزبورن کارش را به عنوان بازیگر آغاز کرد و با لوسیل بال چهره مشهور جهانی کمدی همکاری کرد و بعد به بیوگرافی نویسی رسمی بدل شد و اسکار برای نوشته شدن شماری از کتاب های مهم آموزشگاه همواره سپاسگزار وی بود. وی در آخرین لحظه از حضور در جشنواره 2015 فیلم کلاسیک TCM خودداری کرد و دلیل آن توصیه پزشکی برای استراحت در خانه بود. وی از سال 1983 تا 2009 نویسندگی ستونی در هالیوود ریپورتر را با عنوان گزارشگر شلوغ و پلوغ برعهده داشت. وی سال 1994 که شبکه کابلی TCM برای نخستین بار روی آنتن رفت به این شبکه نمایش فیلم های کلاسیک آمریکایی پیوست تا با معرفی فیلم برباد رفته کار این شبکه را کلید برند. او با این کانال ماند و بیش از 400 فیلم تاثیرگذار تاریخ سینما را معرفی و ارایه کرد.

رابرت واگنر بازیگر حرفه ای که از دهه 1950 با وی در شبکه فاکس به عنوان بازیگر همکاری داشت یاد او را به عنوان چهره ای محبوب گرامی داشت و از دانش و مهربانی وی تجلیل کرد.

وی اضافه کرد: رابرت یکی از آن معدود آدم هایی بود که هر کاری را که در طول زندگی اش انجام داد با عشق بود. او عاشق فیلم ها بود و از آنها اطلاعات بسیار داشت و دوست داشت همواره به نوعی با آنها مرتبط باشد.

مجله اینترنتی آشنایی با استانبول

منبع: setare.com

به "جهره محبوب معرف فیلم های کلاسیک در گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهره محبوب معرف فیلم های کلاسیک در گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید