خبرنگاران تعداد بیماران بدحال کرونایی در گلستان 20 درصد افزایش یافت

به گزارش آشنایی با استانبول، گرگان - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به استمرار فرایند ابتلا به کرونا در گلستان گفت که تعداد مبتلایان به این ویروس در استان طی شبانه روز گذشته 20 درصد بیشتر شد.

خبرنگاران تعداد بیماران بدحال کرونایی در گلستان 20 درصد افزایش یافت

به گزارش روز آدینه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل گفت: در حال حاضر 439 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد این بیماران 14 نفر بیشتر از روز گذشته است.

وی اعلام کرد: از مجموع این بیماران 66 نفر در آی سی یو تحت مراقبت بوده و حال 30 نفر از آنان نیز وخیم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین از ذخیره کافی ماسک، اکسیژن و داور برای درمان مبتلایان به کرونا در استان اطلاع داد و اضافه کرد: با اضافه شدن هشت دستگاه جدید سی تی اسکن و 17 دستگاه تانکر اکسیژن ساز در مراکز بیمارستانی استان طی یک سال گذشته، اکنون مسئله ای در تجهیزات درمانی مبتلایان کرونا نداریم.

کم توجهی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا، خریدهای آخر سال و شلوغی بازارها، دورهمی های خانوادگی و دید و بازدیدهای نوروزی از عوامل شیوع پیک چهارم کرونا در کشور و گلستان است که اکنون شیب مبتلایان این استان را تند و شمار بیماران بستری را به عدد 439نفر رسانده است.

پبه گزارش آشنایی با استانبول، استان سرسبز گلستان در راستا تردد مسافران و گردشگران به مشهد مقدس قرار داشته و به دلیل برخورداری از جاذبه های فراوان تاریخی و طبیعی، مقصد گردشگری تعدادی دیگر از مردم است.

در نوروز سال جاری با وجود هشدارهای بازدارنده مسوولان مبنی بر خودداری از سیر و سفر، باز هم مسافران بسیاری در شهرستان های 14 گانه گلستان حضور یافته و به تفرج و گردش پرداختند.

طبق اعلام مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در تعطیلات نوروز سال جاری تردد هفت میلیون و 867 هزار خودرو در جاده های این استان ثبت شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعداد بیماران بدحال کرونایی در گلستان 20 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد بیماران بدحال کرونایی در گلستان 20 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید