متقاضیان برای حضور در بخش بین الملل دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام نمایند

به گزارش آشنایی با استانبول، از کلیه ناشران، مؤسسات فرهنگی، نهادها، انجمن ها، تشکل های نشر و آژانس های ادبی واجد شرایط دعوت می گردد تا برای حضور در بخش بین الملل دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام نمایند.

متقاضیان برای حضور در بخش بین الملل دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام نمایند

به گزارش گروه فرهنگی آشنایی با استانبول، به اطلاع کلیه ناشران، مؤسسات فرهنگی، نهادها، انجمن ها، تشکل های نشر و آژانس های ادبی واجد شرایط می رساند، بخش بین الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نظر دارد با توجه به شرایط حاکم بر جامعه جهانی ناشی از ویروس کرونا و عدم برگزاری بعضی از نمایشگاه های بین المللی به صورت فیزیکی، با هدف معرفی هر چه بهتر ظرفیت ها و قابلیت های صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران، بستر مناسبی را جهت تعامل و تبادل نظر، بارگذاری و نمایش آثار مکتوب بین فعالان حوزه نشر جمهوری اسلامی ایران و بین الملل فراهم آورد؛ لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت می گردد، از تاریخ 6 تا 17 دی ماه 1400 نسبت به اطلاع از نحوه ثبت نام و بارگذاری کتاب به سایت www.ketab.ir مراجعه نمایند.

ناشران و آژانس های ادبی ایرانی که حق امتیاز (حق امتیاز) کتاب یا کتاب های خود به سایر زبان ها را به ناشران دیگر واگذار نموده اند یا در صدد فروش حق امتیاز (حق امتیاز) کتاب یا کتاب های خود به ناشران سایر کشور ها هستند؛ ناشران ایرانی که کتاب های خود را برای ارائه به بازار های جهانی، به زبان های غیرفارسی منتشر نموده اند؛ نهادها، سازمان ها، موسسات، انجمن ها و تشکل هایی که فعالیت آن ها در حوزه دیپلماسی فرهنگی تعریف شده باشد یا آثار فرهنگی در حوزه نشر برای عرصه بین الملل فراوری نموده باشند؛ ناشران و آژانس های ادبی ایرانی که علاقه مند به خرید حق امتیاز (حق امتیاز) کتاب از ناشران و آژانس های ادبی خارجی هستند می توانند در بخش بین الملل دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور پیدا نمایند. بعلاوه ناشران و آژانس های ادبی در صورت تمایل می توانند در بخش رویداد ها نسبت به معرفی نشر و آثار خود به زبان انگلیسی نیز اقدام نمایند.

لازم به ذکر است؛ کتاب های ناشران داخلی باید دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و به شکل قانونی در ایران منتشر شده باشند. بعلاوه ناشرانی که در پی عرضه کتاب های خود در حوزه بین الملل هستند، صرفاً می توانند به معرفی کتاب های تألیفی منتشرشده خود بپردازند. اولویت حضور نیز با کتاب هایی با محتوای ایرانی اسلامی، دو یا چند زبانه و بعلاوه برگزیدگان جشنواره های ملی یا بین المللی است. از لحاظ زمان چاپ هم کتاب هایی در اولویت شرکت قرار دارند که آخرین ویرایش یا تجدید چاپ آن ها مربوط به 5 سال اخیر باشد.

لازم به ذکر است؛ در مورد طرح های حمایت از ترجمه و نشر آثار ایرانی به زبان های خارجی نیز ضروری است نمونه ای از کتاب هایی که در 5 سال اخیر از حمایت های این طرح ها استفاده نموده اند همراه با تعیینات ناشران خارجی آن ها در سایت بارگذاری گردد.

متقاضیان می توانند حداکثر 100عنوان کتاب خود را با اطلاعات کامل در زمان تعیین شده در سایت بارگذاری نمایند.

ثبت نام در بخش بین الملل، صرفاً به وسیله پایگاه اینترنتی www.ketab.ir صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است؛ بخش بین الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ساعت 8 تا 17 با شماره تلفن 66415540 -021 جوابگوی سوالات متقاضیان برای ثبت نام در نمایشگاه خواهد بود و متقاضیان می توانند به صورت غیر حضوری به نشانی ایمیل [email protected] سوالات خود را مکاتبه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "متقاضیان برای حضور در بخش بین الملل دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان برای حضور در بخش بین الملل دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید