هوشمندسازی میدان قلم قم

به گزارش آشنایی با استانبول، مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: میدان قلم مجهز به سنسور های نوری بوده و برای عبور خودرو های امدادی اولویت قائل شده است.

هوشمندسازی میدان قلم قم

حسین شعبان زاده اظهار کرد: هوشمندسازی تقاطع ها یکی از برنامه های مهم سازمان بوده و نخستین تقاطع در میدان قلم هوشمندسازی شده است.

او تقاطع قلم را مجهز به سنسور های نوری دانست و ابراز کرد: این تقاطع برای عبور خودرو های امدادی نیز اولویت قائل شده و هوشمند است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم اجرای خط کشی عابران پیاده و طولی معابر را مطرح نمود و اضافه کرد: این خط کشی ها در چند نوبت در طول سال اجرا می گردد و از پروژه های دائمی سازمان است.

او از نصب پایه های دکوراتیو در سطح شهر اطلاع داد و گفت: پایه های دکوراتیو نو طراحی شده که به زودی در تمام شهر نصب می گردد و تا سرانجام سال در نقاط پرتردد رک های موتورسیکلت و سایبان نیز نصب می گردد.

شعبان زاده تأمین پارکینگ را به عنوان یکی دیگر از دغدغه های مهم مدیریت شهری یادآور شد و گفت: لکه های معین شده تا سرانجام سال به صورت موقت به عنوان پارکینگ عمومی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

او در ادامه به ساخت پیست دوچرخه سواری اشاره و توضیح داد: این پیست به مساحت 3 هزار و 500 متر و عرض 100 متر طراحی شده که متأسفانه چند سال به دلیل مشکلاتی اجرای آن به تعویق افتاد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از شروع عملیات عمرانی پیست دوچرخه سواری اطلاع داد و اضافه کرد: عملیات عمرانی فاز نخست آن به مساحت 900 متر شروعشده و به زودی آسفالت می گردد.

آشنایی با استانبول قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هوشمندسازی میدان قلم قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشمندسازی میدان قلم قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید