نرم افزار و اپلیکیشن

جدیدترین بازی های استراتژیک سال 2024

بازی های استراتژیک و سبک های ترکیبی مشابه، به دلیل فکری بودن و نیاز بیشتر به کسب تبحر، طرفداران خاص خود را دارند. این بازی ها به نسبت بازی های اکشن، منابع کمتری را مصرف می کنند و به صورت آنلاین نیز می توان از این نوع بازی ها لذت برد.

3 بهمن 1402

نحوه خرید لاستیک خودرو با قیمت دولتی

فروش اینترنتی تایر سواری که در هفته های پایانی سال 1401 با همکاری بعضی اپلیکیشن ها شروع شده بود، تا شکست قیمت ها ادامه خواهد یافت. مردم می توانند از نزدیک ترین فروشگاه ها به قیمت های مصوب تایر مورد نیازشان را تامین نمایند.

15 فروردین 1402

چگونه با کمک اپلیکیشن و ساعت هوشمند 100 کالری در روز بسوزانیم؟

تمرین کردن کار راحتی نیست؛ مخصوصا اگر مجبور باشید برای این کار به باشگاه های ورزشی بروید. شاید باورش سخت باشد اما شما فقط با انجام دادن کارهای روزانه هم می توانید مقدار قابل توجهی کالری مصرف کنید؛ فقط به یک اپلیکیشن خوب نیاز دارید که به شما مقدار مصرف...

6 بهمن 1401

بهترین و دیدنی ترین موزه های بوینس آیرس

شهر توریستی بوینس آیرس، زادگاه و از طرفی مقصد هنرمندان بسیاری است. به همین علت موزه ها در این شهر پر رمز و راز، آثار دیدنی بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان خواهند داشت. در موزه های دیدنی بوینس آیرس در مقایسه با موزه های اروپایی، آثار جهانی و کلاسیک را کم...

14 مرداد 1401

امکان تازه خبرنگاران در بخش خریدوفروش کالای خانه و آشپزخانه

یکی از موضوعاتی که برای مدیران هر سایت و پلتفرمی اهمیت ویژه ای دارد، استفاده راحت و بهینه کاربران از خدمات سایت مذکور است. به همین علت هم اپلیکیشن ها و سایت ها بارها در طول سال، خود را در بخش های مختلف به روز می نمایند تا برترین امکانات را فراهم نموده...

9 مرداد 1401

تریلر گیم پلی ارباب حلقه ها: گالوم منتشر شد

بازی ارباب حلقه ها: گالوم (Lord of the Rings: Gollum) چندی پیش معرفی گردید. این بازی قرار است داستان پنهان این موجود را به ما نشان داده و به طور کلی تجربه گالوم بودن را به گیمرها ارائه کند. حال شرکت سازنده به نام Deadalic Entertainment تریلر گیم پلی این بازی را منتشر کرد.

4 مرداد 1401

قابلیت ها و شکل ظاهری رابط کاربری One UI 5.0 لو رفت

وب سایت SamMobile که منبع موثقی هم در افشای اطلاعات مربوط به سامسونگ به شمار میرود، به تازگی قابلیت ها و طراحی ظاهری رابط کاربری مورد انتظار One UI 5.0 را افشا کرد.

3 مرداد 1401

10 اپلیکیشن برتر برای پیگیری فیلم هایی که دیدن نموده اید

اگر می خواهید تمام فیلم ها و برنامه های تلویزیونی که در زندگی تان دیده اید را پیگیری کنید، باید از اپلیکیشن های برتر پیگیری فیلم ها که به صورت تخصصی در این حیطه فعالیت می نمایند، بهره ببرید.

13 تیر 1401

مصاحبه بزرگ میازاکی درباره الدن رینگ؛ از چالش های ساخت تا بحث سختی

حدود 13 سال پیش بازی دیمنز سولز (Demons Souls) برای کنسول پلی استیشن 3 معرفی گردید. این بازی سطح جدیدی از سختی را به دنیای گیمینگ معرفی کرد. شرکت سازنده آن فرام سافتور (From Software) بوده و کارگردان آن هم هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) است. مبارزات دقیق به همراه محیط غیرقابل...

24 فروردین 1401

معرفی ژاپن ایر لاینز

آشنایی با شرکت ژاپن ایرلاینزشرکت خطوط هوایی ژاپن(Japan Airlines) یا جال(JAL) و یا نیهون ککو کابوشیکی گایشا(日本航空株式会社) را به هر نامی که بشناسید، در واقع یک شرکت هواپیمایی بزرگ و قدیمی را شناخته اید. بر اساس گزارشی که سایت هوانوردی travelandleisure منتشر کرد، از نظر...

6 اسفند 1400

گلایه از گرانی بلیت هواپیما و مسائل متقاضیان وام ودیعه مسکن

پیغام های رسیده در تاریخ 19 آذر ماه در (صدای مردم) سایت خبرنگاران، در این بسته قابل مشاهده است.

8 بهمن 1400

چگونه عکس های حذف شده واتساپ را بازیابی کنیم؟

باشگاه خبرنگاران: اگر شما هم می خواهید بدانید که چطور می توان عکس های پاک شده واتساپ را بازیابی کرد، این گزارش کوتاه را بخوانید.

20 دی 1400

دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی احتیاج به تمدید ندارند

دفترچه های درمانی تامین اجتماعی دیگر احتیاج به تمدید اعتبار ندارند و بیمه شدگان با 6 روش شرایط اعتبار را استعلام سنجی می نمایند.

1 اسفند 1399

پیام های محوشونده در اینستاگرام

به نظر می رسد آن دسته از کاربرانی که اکانت اینستاگرام و فیس بوک مسنجر خود را لینک کرده اند، به این قابلیت دسترسی پیدا کرده اند. در تست های به عمل آمده از کاربرد Vanish Mode، مشخص شد که بعد از اسکرین شات دریافت، یک نوتیفیکیشن ظاهر خواهد شد.

6 بهمن 1399

پاسخ به 12سوال کلیدی درباره قانون جدید چک؛ چک برگشتی، چک حامل و...

قانون جدید چک از شنبه 22آذرماه اجرا می گردد. این قانون تقریبا دو سال پیش تصویب شده و بر اساس برنامه، هر سال بخشی از آن اجرا شده. مواردی هم وجود داشت که اجرای آن ها به 22 آذرماه سال جاری موکول شد بود. بر اساس این قانون تغییراتی در نحوه صدور چک ایجاد خواهد شد....

2 بهمن 1399

نقش آفرینی پهپادها در عملیات عمرانی

در چند سال گذشته، پیشرفت در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین، پهپاد کاری کرده است که دیگر انسان ها به آنها دیگر فقط به چشم یک اسباب بازی با فناوری پیشرفته نگاه نمی کنند بلکه از آنها در کارهای پیچیده نیز استفاده می کنند.

9 آذر 1399

ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

گلکسی S20 Fan Edition اسمارت فونی ویژه هواداران سامسونگ است که ضمن بهره گیری از بعضی ویژگی های پرچم دار گلکسی S20 با تغییراتی جهت قیمت گذاری مقرون به صرفه تر روانه بازار خواهد شد.

11 آبان 1399

ضرب الاجل 45 روزه ترامپ به تیک تاک

رییس جمهور آمریکا موافقت کرد 45 روز به شرکت چینی بایت دنس مهلت دهد تا درباره فروش برنامه اشتراک گذاری ویدیویی تیک تاک به مایکروسافت مذاکره کند.

3 مهر 1399

فراوری 20هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از فراوری بیش از 20هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی استان به صورت خودجوش در مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد.

18 تیر 1399

خرید کاتر پلاتر راهنمای خرید برش شبرنگ

دستگاه کاتر پلاتر چیست؟امروزه بسکمک از افراد در حوزه صنعت چاپ فعالیت می کنند. اگر شما هم جزو یکی از شرکت های تبلیغاتی و یا تابلوسازان حرفه ای هستید، مطمئناً نام دستگاه کاترپلاتر (Cutting Platter) به گوش شما خورده است. اگر بخواهیم به صورت ساده بگوییم که دستگاه...

1 تیر 1399
تعداد: (21)