بهداشت دهان و دندان

دلفینی غول پیکر در آمازون پیدا شد

این موجود باستانی بیش از 11 فوت (بیش از سه متر) طول داشته و بیش از 16 میلیون سال پیش در اقیانوس ها شنا می نموده است.

2 فروردین 1403

مسائل دندان مصنوعی

با وجود این، اگر از دندان مصنوعی خود به شیوۀ صحیح مراقبت نکنید، مشکلاتی رخ خواهد داد.

16 مرداد 1401

سرمدی: اسدآباد با کمبود متخصص جراحی مغز و اعصاب روبرو است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت که در حوزه متخصص پزشکی در بخش جراحی مغز و اعصاب و مسائل روانشناسی کمبود داریم.

9 اردیبهشت 1401

با خواص عسل و شربت آن آشنا شوید

عسل یک ماده غذایی پرطرفدار است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، عسل بعلاوه دارای خواص دارویی و درمانی فراوانی است و برای سلامت بدن بسیار مفید می باشد. در ادامه بیشتر به آنالیز خواص عسل می پردازیم.

6 آذر 1400

رابطه مزاج، تغذیه و تناسب اندام

جستاری در مزاج شناسی (2) اگر در این فرایند تغذیه و یا خود غذا نقص و ضعفی باشد طبیعتاً از طرفی سیستم سوخت رسانی به اندام های بدن مختل و دچار بیماری هایی مانند لاغری یا چاقی بدن و ... شود. پس در علم بهداشت و حفظ سلامتی نباید از مواردی که باعث ضعف بدن و قوای...

23 آبان 1400

فال حافظ امروز ، 26 مهر ماه با تفسیر دقیق

خبرنگاران : فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

15 آبان 1400

طرز تهیه لواشک با میوه های تابستانی

کم تر کسی را می گردد پیدا کرد که لواشک دوست نداشته باشد و انواع برند لواشک های موجود در بازار را امتحان نکرده باشد. از لواشک های خانگی گرفته تا لواشک های بازاری. تنقلاتی که هرجا هوس خوردن آن را داشته باشیم به راحتی می توانیم آن را تهیه کنیم. طعم لواشک های...

15 مهر 1400

ریه سالمتر با تغذیه بهتر

بیماری های انسدادی مزمن ریه ممکن است در نتیجه آمفیزم،آسم،برونشیت مزمن و یا سایر موارد ایجادشودکه با انسداد مجاری هوایی پایینی همراه است .مصرف سیگار،شایع ترین علت ابتلا به این بیماری ها می باشد.علائم و عوارض copDشامل تنفس کوتاه،هیپوکسی(کاهش اکسیژن)مکرر،کاهش...

14 مهر 1400

امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته متقاضیان با آزمون دانشگاه آزاد

مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد شرکت کننده در آزمون سراسری (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) امشب 15 شهریور به اتمام می رسد.

17 شهریور 1400

ایران؛ میزبان دومین کنکور کرونایی از چهارشنبه

دومین آزمون سراسری در دوران کرونا سال جاری در کشور در حالی برگزار می گردد که 114 داوطلب به این بیماری مبتلا هستند اما این شرایط هم ماراتن کنکور را دچار وقفه نکرد و جوانان این مرز و بوم از فردا (چهارشنبه) به مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

23 تیر 1400

بهترین فرصت برای خرید یک مودم 4G همراه خوب با قیمت 1.200 میلیون تومان

جشنواره چهارده سالگی دیجی کالا از امروز شده و بیش از یک میلیون جنس در آن با تخفیف های زیاد تا 70 درصد به مدت دو روز به فروش می رسند.

11 اسفند 1399

بایدها و نبایدهای استحمام

زمان و نحوه حمام کردن مثل دمای آب،استفاده از لیف و ... تاثیر زیادی بر کیفیت استحمام ما دارد.

8 اسفند 1399

قرص پلاویکس (plavix) چیست؟

قرص پلاویکس (plavix) با نام های دیگری مثل قرص کلوپیدوگرل (Clopidogrel) و قرص اسویکس (svix) شناخته می گردد. این دارو با اثر ضد انعقادی خون از بروز سکته پیشگیری می نماید.

5 بهمن 1399

آموزش در زیست بوم جدید، عرصه جدیدی برای همکاری دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت فراهم کرده است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که آموزش در زیست بوم جدید، عرصه جدیدی برای همکاری دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فراهم کرده است.

7 دی 1399

مضرات کدام نوشابه کمتر است؟ زرد، مشکی یا سفید؟

نوشابه نوشیدنی گازدار در رنگ های مختلف است. نوشابه سفید یا بی رنگ نسبت به انواع مشکی و زرد آن به دلیل عدم وجود رنگدانه ها ضرر کمتری دارد.

13 آذر 1399

خدمات زیبایی و غیر اورژانسی دندانپزشکی ممنوع است

ایرنا نوشت: عضو شورای عالی نظام پزشکی گفت: دندانپزشکان در هر دو بخش دولتی و خصوصی موظف به ارائه خدمات اورژانسی به مردم هستند و از انجام اعمال غیر اورژانسی و زیبایی خودداری کنند، خدمات اورژانسی با حفظ اصول ایمنی و حفاظتی انجام می شود.

22 خرداد 1399